Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

powiększ tekst
Strona główna » Wiadomości » kwiecień » 8 » Big Milk Straciatella od Algidy
REKLAMA

Nowy produkt lodowy na letni sezon

Big Milk Straciatella od Algidy

źródło: Petrolnet.pl, 08.04.2011 (zaktualizowany 06.05.2011 14:33)
Firma Algida wprowadza do sprzedaży nowy smak popularnych lodów Big Milk – stracciatella. – To połączenie ulubionych smaków Polaków – śmietankowych lodów i drobnych kawałków o smaku czekolady – zachwala producent.
Big Milk Straciatella od Algidy
Big Milk Straciatella powinien kosztować 1,8 złAutor: Algida
Stracciatella to lody śmietankowe z drobnymi kawałkami czekolady. Big Milk tradycyjnie jest deserem lodowym na patyku, jednak jak zapowiada producent, w maju Big Milk Straciatella dostępne będzie również w wersji „max” – w postaci litrowego opakowania Algida Śmietankowa Stracciatella.

Sugerowana cena detaliczna lodów Big Milk Stracciatella wynosi 1,80 zł (cena za 110-gramowe opakowanie), a proponowana sprzedawcom cena nowej Algidy Śmietankowej Stracciatelli to 7,90 zł za litrowe opakowanie. Sprzedaż lodów Algidy Big Milk wspierana jest m.in. kampanią internetową, w której konsumenci mogą korzystać z rozrywkowych aplikacji. Do pozostałych smaków lodów Big Milk należą: klasyczny, trio (śmietankowo-owocowo-czekoladowy), bambi (w czekoladzie), fruit (w polewie owocowej) i w polewie toffi.

Algida jest częścią firmy Unilever, w której portfolio znajdują się m.in. marki Lipton, Knorr, Hellmann’s, a także liczne marki kosmetyków i środków czystości. Jak wynika z danych badawczych firmy analitycznej Nielsen, w ubiegłym roku w Polsce sprzedano 121 mln litrów lodów, z czego 2 proc., czyli 2,42 mln litrów, znalazło nabywców na stacjach benzynowych. Rynek sprzedaży lodów na stacjach benzynowych rośnie w niewielkim tempie.
© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.