Strona główna Wiadomości Cały czas rozwijamy naszą ofertę

Stacje Paliw – Sprzedaż Detaliczna – Raport 2017

Cały czas rozwijamy naszą ofertę

Petrolnet.pl, Stacja Benzynowa & Convenience Store, 12 października 2017
komentuje: Paweł Odrzywołek
dyrektor działu stacji paliwShell Polska

W ostatnich kwartałach bardzo intensywnie inwestujemy w rozwój sieci stacji paliw Shell, ich modernizację oraz wzbogacanie oferty convenience tak, by stale odpowiadać na potrzeby naszych klientów.

Cały czas rozwijamy naszą ofertę

Autor: Shell Polska

Naszą najbardziej widoczną inwestycją w pierwszym półroczu br. było wprowadzenie na polski rynek nowych paliw wzbogaconych innowacyjną technologią – Dynaflex, wspomagającą wydajność pracy silnika. W tym celu na początku czerwca br. na błoniach PGE Narodowego w Warszawie zorganizowaliśmy otwarty dla wszystkich event – Shell V-Power Show. Ściągnęliśmy do Polski legendarnego kierowcę Ferrari, Kimiego Räikkönena, zapewniając wszystkim gościom naszego wydarzenia niepowtarzalną okazję zobaczenia mistrza Formuły 1 na żywo.

Oprócz tego w ostatnich kwartałach bardzo intensywnie inwestujemy w rozwój sieci stacji paliw Shell, ich modernizację oraz wzbogacanie oferty convenience tak, by stale odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Mowa tutaj zarówno o tych prowadzących samochody osobowe, jak i ciężarowe. Obecnie posiadamy ponad 420 stacji w całej Polsce, a infrastruktura ponad 100 z nich jest dostosowana do potrzeb kierowców TIR-ów. Równocześnie rozwijamy także naszą ofertę gastronomiczną deli2go – zapewniając naszym klientom szeroki wybór produktów najwyższej jakości. Co ciekawe, Polska jest rynkiem, gdzie klienci poszukują zdrowej żywności, co chcemy uwzględnić w naszych placówkach. Celem Shell jest intensywny rozwój oferty pozapaliwowej na wszystkich rynkach, na jakich działamy. Mowa zarówno o sklepach na stacjach, ale i usługach związanych z obsługą samochodów i zapewnieniem komfortu i bezpieczeństwa podróżnym, takich jak myjnie, kompresory, odkurzacze itd.

Poza tym oczywiście skupiamy się na wzmocnieniu jakości obsługi na naszych stacjach, które niedawno przeszły gruntowny remont. W ostatnim czasie uruchomiliśmy trzy nowe stacje. Dwie przy autostradzie S8 i jedną koło Wrocławia (Bielany Wrocławskie). Kilka projektów jest w toku. Na wszystkich istniejących już stacjach w ciągu ostatnich 2-3 lat zainstalowaliśmy oświetlenie LED, wyremontowaliśmy toalety, inwestujemy także w nowe formaty sklepowe i poszerzenie oferty stacji. Nieustannie wzbogacamy ofertę dla klientów zarówno o nowe produkty m.in. grupa produktów Food by Ann, ale również usługi, takie jak DHL Parcel Shop.

Jako pionier na rynku programów lojalnościowych nie zapominamy o naszym programie Shell ClubSmart. Niezmiennie, samodzielnie rozwijamy nasz program, z którego już teraz korzysta około 1 mln aktywnych użytkowników. W najbliższym czasie chcemy także spersonalizować naszą ofertę, co jak wiemy, jest bardzo oczekiwane przez naszych klientów.

Pracujemy także nad odświeżeniem i uatrakcyjnieniem naszej oferty dla franczyzobiorców – zaprezentujemy ją w najbliższym czasie.

Artykuł ukazał się na łamach publikacji "Stacje Paliw – Sprzedaż Detaliczna – Raport 2017" (strona 50) – wydaniu specjalnym czasopisma "Stacja Benzynowa & Convenience Store".

NAJNOWSZE WYDANIE
STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2017
kliknij aby zapoznać się z publikacją!


 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.