Strona główna Wiadomości Deli by Shell: Chcemy promować coraz lepszą ofertę

Stacja Benzynowa & Convenience Store – Tylko u nas!

Deli by Shell: Chcemy promować coraz lepszą ofertę

Petrolnet.pl, Stacja Benzynowa & Convenience Store, 12 czerwca 2018

Już wkrótce z polskiego rynku zniknie marka deli2go. Zastąpi ją nowa, globalna marka deli by Shell, która pozwoli na lepszą identyfikację usług gastronomicznych świadczonych w placówkach sieci. O najważniejszych zmianach wynikających z wprowadzenia nowego brandu rozmawiamy z Tomaszem Krysiakiem, Category Managerem w Shell Polska, odpowiedzialnym za ofertę gastronomiczną.

Deli by Shell: Chcemy promować coraz lepszą ofertę

Autor: Shell Polska

Zanim sieć stacji paliw Shell przystąpiła do wdrożenia brandu gastronomicznego deli by Shell, klienci mogli korzystać z oferty konceptu deli2go, a w wybranych lokalizacjach również z oferty automatów z kawą Costa Coffee oraz kawiarenek sieci Starbucks. Jak zmieniły się Państwa usługi po premierze marki deli by Shell?

Deli by Shell jest kontynuacją działań, które podejmowaliśmy do tej pory. Wprowadzenie marki deli by Shell oznacza przede wszystkim zmianę logotypu i sposobu komunikacji. Wdrażamy nowy koncept gastronomiczny na wielu rynkach Shell globalnie. Zarówno Polska, jak i cały region CEE (Central Eastern Europe – Europa Środkowo-Wschodnia – przyp. red.) są jednymi z pierwszych rynków, na których Shell wystartował z marką deli by Shell. To kontynuacja i ewolucja tych działań, które do tej pory prowadziliśmy w segmencie gastronomicznym naszej sieci detalicznej. Daje to nam lepszą możliwość budowania rozpoznawalności marki i skorelowania sposobu postrzegania przez konsumentów usług paliwowych z usługami pozapaliwowymi. Celem globalnym Shell jest, aby do 2025 r. sprzedaż produktów i usług pozapaliwowych stanowiła połowę dochodów ze sprzedaży.

Działania w zakresie rozwoju usług gastronomicznych na terenie Polski, które mogli Państwo obserwować w ostatnich latach, to efekt rozwoju programu modernizacji sieci Shell. W wyniku zakończonych projektów pilotażowych podjęliśmy decyzję o odświeżeniu większej liczby stacji. W tym momencie w nowym formacie działa już ponad 80 stacji – a na ponad 70 stacjach dostępna jest rozszerzona oferta deli by Shell, która również ewoluowała wraz z marką. Mam tu na myśli m.in. nasz koncept „Jesz co chcesz”, dający możliwość skomponowania własnych kanapek, a do tego szeroki wybór sałatek, jogurtów, świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Udoskonalamy receptury, poprawiamy jakość składników, chcemy proponować coraz lepszą ofertę. Nasze ostatnie działania nie polegają na zamknięciu starego konceptu – skupiają się na pokazaniu nowej marki, która gwarantuje stałą, wysoką jakość.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
  NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!

link do aktualnego numeru: MAJ

Wracając do programu modernizacji sieci, o którym rozmawiamy od co najmniej trzech lat – na ile swobodnie Państwo zarządzacie zmianami, które zachodzą w trakcie jego realizacji, a na ile pewne wytyczne co do kluczowych zmian pochodzą np. z centrali Shell?

Są to działania lokalne, wspierające rozwój sieci Shell w Polsce. Planujemy, że do 2020 roku ok. 80 proc. naszych stacji będzie funkcjonowało w nowym formacie. Modernizacja dotyczy nie tylko segmentu sklepowego, ale również sfery obsługi klienta i doświadczeń zakupowych. Wymieniliśmy na naszych stacjach oświetlenie na LED-owe – dzięki temu obiekty po modernizacji są bardziej przyjazne dla środowiska, a z perspektywy klienta są też jaśniejsze oraz lepiej widoczne. Kontynuujemy remont naszych sklepów. Dotyczy on nie tylko wymiany mebli i pozostałych elementów wyposażenia. Za tym idzie także rozwój oferty i jej dostosowywanie do konkretnej lokalizacji oraz grup klientów.

Jeżeli chodzi o asortyment, to przy okazji wdrażania nowych formatów on the move oraz meeting point – oferujących przede wszystkim rozszerzoną ofertę gastronomiczną i kawową – pojawiają się dodatkowo koncepty, których nie ma na innych naszych stacjach. Mam tutaj na myśli chociażby kawę w formacie served over – gorący napój serwowany w porcelanowej zastawie czy możliwość skomponowania własnej kanapki oraz skorzystania z bogatego menu świeżych produktów.

Czyli stworzenie zindywidualizowanego menu, wprowadzanie konceptu ze zdrową, najświeższą żywnością to projekty wprowadzane obok, niezależnie od rebrandingu deli by Shell. Jaką część tego formatu na Państwa stacjach będzie stanowił globalny standard, a w jakim stopniu zaimplementujecie do niego wszystko to, co sami wypracowaliście przez ostatnie trzy lata w ramach programu modernizacji stacji?

Deli by Shell jest po prostu marką gastronomiczną. W Shell rynki lokalnie mają możliwość własnego budowania oferty gastronomicznej. To są decyzje, które podejmujemy lokalnie, w oparciu o potrzeby konsumentów, rynek, trendy i wszystko to, co sami zaobserwujemy. Nikt nie narzuca nam konkretnych rozwiązań, które powinniśmy zastosować. Oferta powstaje w Polsce, dla polskiego konsumenta i na potrzeby lokalnego rynku.

Zatem z globalnej wizji pozostają nam przede wszystkim…

Globalna jest marka oraz wytyczne, natomiast stworzenie odpowiedniej oferty i komunikacja marki to już praca, która należy do rynku lokalnego.

(...)

To tylko fragment wywiadu z Tomaszem Krysiakiem. Przeczytaj dalszą część na łamach wydania w bezpłatnej, elektronicznej wersji on-line – prosimy kliknąć aby się zapoznać

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE