Strona główna Wiadomości Grupa Orlen rozbudowuje flotę o nowoczesne cysterny

Większa wydajność obsługi dostaw paliw

Grupa Orlen rozbudowuje flotę o nowoczesne cysterny

Petrolnet.pl, 18 stycznia 2018

Spółka Orlen Paliwa zakupiła 13 zestawów autocystern składających się z ciągników siodłowych MAN TGS oraz naczep o pojemności 36 tys. litrów każda. W ciągu miesiąca każdy z zestawów będzie w stanie obsłużyć dostawy o łącznym wolumenie blisko 2,5 mln litrów.

Grupa Orlen rozbudowuje flotę o nowoczesne cysterny

Autor: PKN Orlen

Wszystkie pojazdy spełniają najbardziej restrykcyjne, obowiązujące od 2014 roku, normy emisji spalin Euro 6. Naczepy wyposażone są w nowoczesne systemy dystrybucji i zabezpieczeń oraz zaawansowane, charakteryzujące się dużą dokładnością i stabilnością, układy pomiarowe.

Cysterny posiadają plomby elektroniczne SPDS, zabezpieczające wszystkie zawory wydawcze przed nieautoryzowanym otwarciem. Moduł elektronicznej transmisji danych, wpięty w układ monitoringu GPS pojazdu, umożliwia monitorowanie stanu oplombowania cystern w czasie rzeczywistym. System sprawuje nadzór nad ilością przewożonego paliwa w czasie transportu, a także zapobiega mikrozmieszaniu produktów, które mogłoby powodować pogorszenie jakości paliwa oraz pozostanie resztek produktu w komorze po dostawie.

Dzięki inwestycji spółka Orlen Paliwa rozbudowała flotę do transportu materiałów niebezpiecznych klasy ADR III do 50 pojazdów.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
  NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: LISTOPAD-GRUDZIEŃ

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE