Strona główna Wiadomości Lotos Paliwa szuka dostawcy digital signage – przetarg

Czytaj tylko u nas!

Lotos Paliwa szuka dostawcy digital signage – przetarg

Petrolnet.pl, 5 czerwca 2018

Podmiot wyłoniony w postepowaniu przetargowym będzie miał za zadanie dostarczenie na wybrane stacje sieci Lotos sprzętu digital signage, jego montaż, serwis oraz obsługę przez cały okres obowiązywania umowy.

Lotos Paliwa szuka dostawcy digital signage – przetarg

Autor: Fotolia

Przez obsługę sprzętu rozumie się: wgrywanie oraz reset gotowych filmów/treści marketingowych/ autopromocji, usuwanie awarii wyświetlanej treści oraz usuwanie awarii sprzętu. Strefy sklepu, które będą wyposażone w sprzęt multimedialny, zostały ujęte w załączniku przetargu dotyczącym specyfikacji urządzeń.

Sprzęt będzie wdrażany na stacje w zależności od layoutu stacji, jej lokalizacji i segmentu w jakim stacja się znajduje. W pierwszej kolejności digital signage będzie wdrażany na stacje MOP i te, które posiadają największą sprzedaż. W arkuszu ofertowym został wyróżniony sprzęt, który będzie ofertą podstawową dla sieci stacji paliw. W asortymencie każdego z podmiotów powinna znaleźć się również grupa urządzeń dodatkowych, które będą wykorzystywane przez Spółkę Lotos Paliwa w przyszłości.

W ramach postępowania przetargowego ofert będzie zobowiązany m.in. do dostarczenia monitorów i totemów multimedialnych różnych wielkości – wraz z pakietami niezbędnego okablowania czy też uchwytów – oraz ekranów LED.

Spółka planuje testowy montaż rozwiązań w bieżącym roku w ok. 30 lokalizacjach, a docelowo w całej sieci.

Przyjmowanie ofert rozpocznie się w dniu 12 czerwca br. o godz. 12.00, a zostanie zakończone w dniu 13 czerwca br. o godz. 12.00. Szczegóły dotyczące zapytania ofertowego oraz poszczególnych parametrów i wymogów postępowania są dostępne na platformie przetargowej Grupy Lotos.

Digital Signage inaczej jest nazywane digital out of home, digital merchandising czy narrowcasting (za Wikipedią). Służy do komunikacji cyfrowej, w placówkach handlowych wykorzystywany jest m.in. do prezentowania oferty handlowej (informacje o wybranych produktach, promocje itp.). Na system Digital Signage składają się” ekrany / monitory, System zarządzania treścią, system zarządzania urządzeniami, system tworzenia treści, system analizy i raportowania.

 


 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE