Strona główna Wiadomości Marka Circle K wkracza na rynek

Pierwsza w Warszawie

Marka Circle K wkracza na rynek

Petrolnet.pl, 12 maja 2017

11 maja została uroczyście otwarta pierwsza stacja paliw pod brandem Circle K w Warszawie, przy ul. Puławskiej 86, rozpoczynając oficjalnie proces zmiany marki sieci stacji w Polsce. Dotychczasowe logo Statoil zastąpi nowa marka Circle K.

Autor:

Proces zmiany marki na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w stolicy, a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji paliw w Polsce. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r. i zostaną zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.

– Firma Alimentation Couche-Tard Inc., właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil®, Mac’s®, Kangaroo Express® pod jedną globalną marką Circle K®. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników – mówi Giedrius Bandzevičius, Prezes firmy Circle K Polska.

Zmiana marki nie wpłynie na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles® i milesPLUS® oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także hot dogi pod marką Prawdziwe hot dogi prosto z grilla.

Pod nową marką Circle K Polska kontynuuje rozwój sieci na polskim rynku. Pod koniec kwietnia br. zostały otwarte dwie nowe stacje paliw przy autostradzie A-1, już pod nowym logo Circle K. 11 maja następuje również zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA
link do aktualnego numeru: Kwiecień 2017

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Dani. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a 11 maja proces rebrandingu rozpoczyna się oficjalnie w Polsce.

Zmiana marki jako element globalnej strategii

Wywodzący się z Kanady Couche-Tard jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w ponad 20 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Posiada ponad 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Couche-Tard, została wybrana na globalną markę detaliczną.

***
O firmie:

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 352 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard) jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.