Strona główna Wiadomości Najlepsi polscy skoczkowie w nowej kampanii Lotosu

Akcja marketingowa zimowych paliw

Najlepsi polscy skoczkowie w nowej kampanii Lotosu

Petrolnet.pl, 3 stycznia 2018

W Nowy Rok Grupa Lotos wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Naj nie bierze się znikąd”. Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularno-naukowy „Sonda2” w Telewizji Polskiej.

Najlepsi polscy skoczkowie w nowej kampanii Lotosu

Autor: Grupa Lotos

– Pokazujemy w kampanii reklamowej paliw zimowych czołowych skoczków naszej kadry. To wybór całkowicie naturalny: jest zima, skaczą Polacy, tankujemy paliwa arktyczne na Lotosie – wyjaśnia Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos. – Grupa Lotos jest sponsorem polskich skoków narciarskich od dobrych kilkunastu lat i przez ten czas zauważamy wiele podobieństw między przygotowaniem skoczków do sezonu i naszą działalnością. Podstawowa prawda brzmi: więcej przygotowań = lepszy sezon. A trzeba przyznać, że na przygotowania paliw, które nie sprawią zawodu użytkownikom diesli nawet przy minus 32 stopniach, poświęciliśmy w Lotosie wiele czasu i wysiłku.

Specjalny olej napędowy premium Lotos Dynamic Diesel dostępny jest na stacjach paliw Lotos już od początku grudnia. Produkuje się go na bazie oleju napędowego arktycznego IZ-40, który nie zawiera biokomponentów, zapewnia dłuższą żywotność silnika pracującego w warunkach zimowych i pozwala na jego bezawaryjne działanie przy mrozach sięgających –32°C. Lotos Dynamic Diesel ma w składzie specjalnie wyselekcjonowane dodatki uszlachetniające, a także tzw. biocydy, które hamują rozwój bakterii w zbiorniku paliwa i zapobiegają powstawaniu osadu w filtrach. Dzięki składnikom takim jak detergenty czyszczące, antykorozyjne czy blokujące powstawanie piany, paliwa Lotos Dynamic wpływają na większą moc i stabilniejszą pracę silnika oraz mniejsze spalanie.

Spoty i inne materiały promocyjne pojawiły się w Nowy Rok już chwilę po północy zarówno w internecie, TV oraz radiu. Wtedy też został opublikowany nowy layout strony poświęconej kampanii.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
  NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: LISTOPAD-GRUDZIEŃ


 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.