Strona główna Wiadomości 8 Nowa marka Coca-Cola na polskim rynku

Herbaciany napój

Nowa marka Coca-Cola na polskim rynku

Petrolnet.pl, 8 stycznia 2018

Od stycznia 2018 roku do Polski wchodzi nowa marka – Fuzetea, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

Autor: Coca-Cola

Fuzetea to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach:
•    fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa
•    fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej
•    fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku
•    fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty
•    fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.

Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Nazwa nawiązuje do fuzji smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, które stanowią zaskakująco smaczną kompozycję.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
  NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: LISTOPAD-GRUDZIEŃ

– Wierzymy w potencjał marki Fuzetea która jest obecna już na 52 rynkach. Na wielu z nich odnosi sukcesy, np. w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Marka na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie. Jednym z nich jest Polska – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki Fuzetea w Coca-Cola Poland Services.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, Fuzetea i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech Fuzetea to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.

Promocję marki Fuzetea w Polsce wesprą szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym kampania w telewizji, w kinach, w Internecie, jak również kampania outdoor i social media.

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.