Fuzetea to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach:
• fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa
• fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej
• fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku
• fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty
• fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.
Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Nazwa nawiązuje do fuzji smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, które stanowią zaskakująco smaczną kompozycję.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: LISTOPAD-GRUDZIEŃ
– Wierzymy w potencjał marki Fuzetea która jest obecna już na 52 rynkach. Na wielu z nich odnosi sukcesy, np. w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Marka na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie. Jednym z nich jest Polska – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki Fuzetea w Coca-Cola Poland Services.
The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, Fuzetea i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech Fuzetea to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.
Promocję marki Fuzetea w Polsce wesprą szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym kampania w telewizji, w kinach, w Internecie, jak również kampania outdoor i social media.