Strona główna Wiadomości Redd’s Bianco znowu kusi

Lekko wytrawny wariant w gronie piw smakowych

Redd’s Bianco znowu kusi

Petrolnet.pl, 13 marca 2018

Stało się! Eksplorując świat owoców i egzotycznych dodatków Redd’s zaplątał się w pędy winnej latorośli i tak narodził się Redd’s Bianco. Nowy wariant o lekko wytrawnym smaku winogron już w marcu dołącza do grona popularnych piw smakowych od Kompanii Piwowarskiej, które w tym sezonie będą promowane pod hasłem „Redd’s. Inny niż inne”.

Redd’s Bianco znowu kusi

Autor: Kompania Piwowarska

Redd’s kusił już słodkością w Malinie z Granatem, zaliczył flirt z cierpkimi nutami smakowymi w Żurawinie czy wreszcie orzeźwiał jako Jabłko z Trawą Cytrynową. Teraz przyszedł czas na delikatną wytrawność. W poszukiwaniu idealnego smaku na lato piwowarzy KP zajrzeli pod liście winorośli, gdzie znaleźli inspirację w postaci słodko-kwaśnych i aromatycznych kiści. Zaowocowało to nowym wariantem w rodzinie znanych i lubianych piw smakowych – Redd’s Bianco.

– W winnicy nas jeszcze nie było! – żartuje Izabela Ciupińska, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Redd’s. – Dlatego wierzymy, że Redd’s Bianco podbije serca i podniebienia wszystkich miłośników mniej słodkich, lekko wytrawnych smaków. To unikatowa oferta na rynku i atrakcyjna alternatywa dla napojów o niskiej zawartości alkoholu z przyjemnymi bąbelkami, takich jak cydr czy prosecco. W końcu Redd’s jest inny niż inne!

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
  NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!

link do aktualnego numeru: LUTY-MARZEC

Redd’s Bianco oferuje to, co najlepsze w białym winie i piwie jednocześnie. Z tego pierwszego zaczerpnął rześki, lekko wytrawny smak z nieznacznymi tylko akcentami słodyczy, który oczaruje płeć piękną, ale nie oprą mu się także panowie; subtelne musowanie, które przywodzi na myśl prosecco, oraz wyrafinowany sposób serwowania – najlepiej w dedykowanym kieliszku, z kilkoma kostkami lodu. Na „piwne” pochodzenie wskazuje niewielka zawartość alkoholu – 4,5 proc. – oraz elegancka, a zarazem wygodna butelka. Te dwie cechy w połączeniu z niezobowiązującym charakterem Redd’sa Bianco sprawiają, że to znakomity wybór na wiosenno-letnie popołudnie czy wieczór w tygodniu, kiedy chęć zabawy i relaksu należy pogodzić z umiarem i zdrowym rozsądkiem. Z kolei w weekendy może rozkręcić każdą imprezę i uświetnić każde spotkanie towarzyskie. Ważne, by wystąpił w doborowym towarzystwie – bo przecież to, co z gronem się kojarzy, idealnie odnajdzie się właśnie w gronie.

W nadchodzącym sezonie marka będzie promowana pod hasłem „Redd’s. Inny niż inne”. Podkreśla ono, że dzięki swojej oryginalności Redd’s może śmiało konkurować nie tylko z pozostałymi piwami smakowymi dostępnymi na rynku, ale także napojami niskoalkoholowymi o podobnych walorach. W ramach szeroko zakrojonej kampanii, która rozpocznie się w połowie kwietnia, zaplanowano m.in. spoty TV, działania w Internecie i reklamy w prasie oraz degustacje. Za koncept aktywacji, ATL, key visual oraz projekty materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Nairobia, działaniami digital zajmie się Lubię to, zaś opakowania nowego wariantu zaprojektowała agencja Mango. Redd’s Bianco będzie stopniowo pojawiać się na półkach sklepowych w całej Polsce począwszy od 7 marca. Dostępny będzie w butelce bezzwrotnej 400 ml i puszce 500 ml.
 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE