Strona główna Wiadomości Rozwój Stacji z Paczką w sieci Orlen

Partnerstwo z Pocztą Polską

Rozwój Stacji z Paczką w sieci Orlen

Petrolnet.pl, 22 maja 2018

Liczba przesyłek odebranych w ramach usługi Stacja z Paczką, dostępnej na niemal 1000 obiektów Orlen w całej Polsce, tylko w ciągu minionego roku wzrosła o blisko 150 proc.

Rozwój Stacji z Paczką w sieci Orlen

Autor: PKN Orlen

Rosnące zapotrzebowanie na usługę, potwierdzone dynamicznym wzrostem wolumenu przesyłek w okresie pierwszych 4 miesięcy bieżącego roku, wymaga silnego wsparcia operacyjnego, dlatego po dwóch latach współpracy PKN Orlen i Poczta Polska zawarły długoterminowy kontrakt, który pozwoli na jej dalszy dynamiczny rozwój.
 
Wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku eCommerce w Polsce, zwiększają się oczekiwania klientów dotyczące miejsc nadawania i odbioru paczek, zarówno jeśli chodzi o dostępność lokalizacji, jak i godziny otwarcia. Koncern, dysponując największą w Polsce siecią stacji paliw, od 2014 roku oferuje klientom możliwość odbierania przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Obecnie usługa dostępna jest na około 1000 obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski, przy czym ich liczba stale rośnie. Umowa z Pocztą Polską została zawarta do września 2021 roku. W ramach współpracy planowane jest m.in. wdrożenie możliwości odbioru przesyłek pobraniowych, odbioru przesyłki na podstawie PIN oraz prace nad umożliwieniem nadawania paczek na stacjach paliw Orlen. Ponadto, klienci Poczty Polskiej będą mogli korzystać z benefitów, jakie daje program lojalnościowy Vitay.

– Rozwój eCommerce, jest naturalną konsekwencją zmian we współczesnym świecie i trendem, którego nie sposób ignorować. Dlatego zajmuje on istotne miejsce w strategii rozwoju naszego segmentu detalicznego. Już dziś oferujemy naszym klientom możliwość odbierania i nadawania paczek, jednak budujemy również fundament dla dalszego rozwoju tego typu usług związanych z naszą ofertą. Strategiczna i długofalowa współpraca z Pocztą Polską pozwoli nam na rozszerzanie kompetencji w tym zakresie, a naszym klientom zapewni szybką i sprawną realizację przesyłek oraz dodatkowe usługi – powiedział Zbigniew Leszczyński, Członek Zarządu ds. Sprzedaży PKN Orlen.
 
Współpraca PKN Orlen i Poczty Polskiej, w ramach usługi Stacja z Paczką, związana jest  z obserwowanym na świecie trendem migracji od dostaw pod adres w kierunku odbioru w punkcie. Istotną przewagą punktów odbioru na stacjach jest ich lokalizacja na terenie całego kraju, zarówno na obszarach miejskich, jak też wiejskich, w większości czynnych całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Stacje paliw Orlen znajdują się przy głównych trasach, drogach osiedlowych oraz w ścisłych centrach dużych miast i mniejszych miejscowości. Tym samym duża liczebność oraz równomierna, strategiczna lokalizacja punktów zapewnia klientom optymalny dostęp do usług.
 
– Poczta Polska starannie dobiera partnerów biznesowych rozwijając sieć punktów odbioru – już dziś mamy ich ponad 7 tysięcy, a do końca roku liczba ta powinna wzrosnąć do 11 tysięcy. PKN Orlen posiada rozpoznawalną markę, zaufanie klientów, dogodne lokalizacje stacji, a także doświadczenie w zakresie realizacji usługi Obiór w Punkcie. Dzięki partnerskiej współpracy obu spółek zamierzamy w pełni wykorzystać potencjał rynkowy, jakim dysponuje Poczta Polska i PKN Orlen – podkreśla Grzegorz Kurdziel, Członek Zarządu Poczty Polskiej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE