Strona główna Wiadomości Sieci handlowe wybrały dostawcę na medal

Rynek dostaw produktów FMCG

Sieci handlowe wybrały dostawcę na medal

Petrolnet.pl, 7 listopada 2017

Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych.

Sieci handlowe wybrały dostawcę na medal

Autor: Shutterstock

W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 roku, dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych.

Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.

– Niezmiernie cieszymy się, że drugi rok z rzędu sieci handlowe doceniły współpracę z PepsiCo. Jesteśmy dumni z uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2017, zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych w Polsce. Serdecznie dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną współpracę. Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo i naszych działań trade marketingowych do ich potrzeb oraz zapewniając wysoką jakość naszej obsługi – powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.

W badaniu FMCG, Core Benchmark Set, PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę m.in. pod względem optymalizacji oferty produktowej pod kątem danej kategorii, dostosowywania działań trade marketingowych i promocyjnych do potrzeb sieci handlowych, wysokiej jakości i sprawnej obsługi codziennych zamówień oraz wsparcia akcji specjalnych, a także jasnego komunikowania swojej strategii biznesowej.


 

© BROG Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.