Publikacja roku dostępna całkowicie bezpłatnie dla: min. 20 tys. użytkowników petrolnet.pl, 10 tys. imiennych odbiorców egzemplarzy drukowanych; promowana i dystrybuowana przez cały rok na wszystkich wydarzeniach branży stacji paliw, już w sierpniu ukaże się na rynku. Wydanie powstaje pod redakcją czasopisma Stacja Benzynowa & Convenience Store i portalu Petrolnet.pl.

Według stanu na koniec czerwca 2016 roku w Polsce działało 6664 stacje paliw, czyli o 63 placówki więcej niż pod koniec 2015 r.  –  szacuje Polska Organizacja Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN). Wzrost zawdzięczamy głównie nowym stacjom operatorów niezależnych.

Częścią przyjemności jaką konsumenci czerpią z robienia zakupów jest ekscytacja polowaniem – 59 proc. badanych na całym świecie stwierdza, że czerpie radość z poszukiwania okazji.

W obecnych czasach prawie nie rozstajemy się z naszymi smartphonami. Często obserwujemy, że wielu kierowców mimo groźby mandatu i punktów karnych, nie rezygnuje z rozmów czy korzystania z mobilnych aplikacji nawet w trakcie jazdy. Popularność smartphonów i tzw. social media można wykorzystać także dla promowania marki i oferty stacji paliw.

Letnie płyny do spryskiwaczy, potem długo, długo nic. Niezależnie od sezonu, akcesoria i kosmetyki samochodowe nie są najlepiej rotującą grupą produktów sklepowych. Tym niemniej klienci oczekują ich dostępności, zatem w ograniczonym wymiarze mają one rację bytu.


REKLAMA

Wiadomości

Ogłoszenia o pracę

Aktualne ceny paliw

Personalia

Konferencje

Komentarz

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG Marketing © BROG Marketing Sp. z o.o. S.K. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.