Strona główna Wiadomości Wild Bean Cafe także dla partnerów

Pierwsza kawiarenka WBC na stacji partnerskiej

Wild Bean Cafe także dla partnerów

Petrolnet.pl, 2 maja 2011
Na stacji BP w Ożarowie otwarta została kawiarenka Wild Bean Cafe. To pierwsza z kilkunastu planowanych na ten rok kawiarenek otwieranych na stacjach partnerskich z logo BP. Do tej pory koncern prowadził punkty gastronomiczne tylko na własnych stacjach.
– Nadszedł moment, w którym uznaliśmy, że mamy wystarczające doświadczenie i zasoby, aby przeprowadzić taki projekt – mówi Rafał Bendyk, Wild Bean Cafe Manager. – Tym bardziej że partnerzy podkreślają, iż klienci tak bardzo przyzwyczaili się do tej marki, że wjeżdżając na stację z logo BP, spodziewają się tam znaleźć kawiarenkę WBC.

Rok 2011 będzie pilotażowym rokiem dla tego projektu. Tegoroczne doświadczenia będą dla BP podstawą do wypracowania optymalnego modelu współpracy z franczyzobiorcami w zakresie oferty gastronomicznej. – W tej chwili prawie połowa stacji w sieci BP to stacje partnerskie. Są to zarówno stacje wielkoformatowe, tranzytowe, przy których funkcjonują już np. duże restauracje, jak i stacyjki zlokalizowane w małych miasteczkach. Ta specyfika lokalizacyjna wymusza konstruowanie takiej oferty, która podniesie rentowność każdej z nich, zarówno tej małej, jak i tej znajdującej się przy bardzo ruchliwych trasach – wyjaśnia Krzysztof Kozłowski, odpowiedzialny za współpracę ze stacjami partnerskimi. Do końca roku BP planuje wprowadzenie WBC na kilkunastu stacjach partnerskich.

Wprowadzenie modułu Wild Bean Cafe na stacjach partnerskich sieci BP zapowiedział dyrektor zarządzający BP Europa SE Bogdan Kucharski podczas Forum Rynku Paliwowego PetroTrend 2011. Jak podkreśla prezes Kucharski, oferta skierowana jest do wybranych partnerów, którzy mogą dać gwarancję, że udźwigną taką inwestycję, a rozszerzona działalność gastronomiczna na ich stacjach jest opłacalna. Przy składaniu konkretnej oferty BP będzie brało pod uwagę, czy inwestycja w gastronomię na stacji ma charakter greenfield, czy też chodzi o adaptację istniejącego punktu i podniesienie go do standardów WBC.

Jak zapewnia sieć BP, kawiarnie Wild Bean Cafe zlokalizowane na stacjach BP to propozycja dla osób aktywnych, żyjących szybko i intensywnie, a także dla tych, którzy szukają miejsca na krótką przerwę w podróży aby odetchnąć i nabrać sił do dalszej jazdy. W ofercie kawiarenki – oprócz kawy – znajdują się gorące kanapki, zapiekanki, bogaty wybór ciast, słodkie rogaliki i hot dogi. W tym roku oferta WBC została poszerzona o nowe pozycje menu: chicken nuggets – smakowite kawałki kurczaka w łagodnej panierce i hot chicken strips – soczyste polędwiczki z kurczaka w pikantnej panierce, serwowane z sałatką coleslaw i sosem.

BP chce w tym roku wzmocnić swoją sieć 30 stacjami partnerskimi i własnymi. Sieć dokładnie przygląda się przetargom na miejsca obsługi podróżnych, a w kolejce do zagospodarowania są MOP-y na trasach S3 i A4. – Trzeba jednak podkreślić, że wygrane w tym roku przetargi niekoniecznie przełożą się na tegoroczne otwarcia stacji – podkreśla Bogdan Kucharski.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Komentarz

Komentarz dnia

Silver tsunami - nowa grupa gości hoteli

Robert Moskwa dyrektor marketingu i sprzedaży Uzdrowisko Konstancin-Zdrój

Kalendarium wydarzeń

Więcej...

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Kliknij ZGADZAM SIĘ, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij
TUTAJ, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności oraz dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.