Strona główna Wiadomości Znany producent wprowadza na rynek Milka Crunchy Break

Nowość w kategorii ciastek impulsowych

Znany producent wprowadza na rynek Milka Crunchy Break

Petrolnet.pl, 12 czerwca 2018

Na polski rynek wprowadzony został nowy produkt globalnego koncernu Mondelez International – ciastka Milka Crunchy Break. To odpowiedź firmy na rosnące znaczenie produktów on-the-go, po które coraz częściej sięgają żyjący w biegu konsumenci. Co ciekawe, dla ponad 34 proc. Polaków zjedzenie czegoś słodkiego podczas przerwy jest ulubioną przyjemnością w trakcie dnia.

Znany producent wprowadza na rynek Milka Crunchy Break

Autor: Mondelez International

Globalny trend konsumpcji w biegu on-the-go stymuluje wzrost znaczenia produktów wybieranych impulsowo. Polacy coraz częściej sięgają po produkty w wygodnym opakowaniu. Jak wynika z badań rynkowych prawie 9 na 10 z nich pracuje ponad 40 godzin tygodniowo, zaś 51 proc. badanych chcąc oszczędzić czas sięga po batony lub ciastka.

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów Mondelez Polska wprowadził na rynek nowy produkt uzupełniając ofertę tzw. impulsów. Milka Crunchy Break to ciastko idealne dla wszystkich zabieganych osób, które szukają przekąski odpowiedniej na spontaniczną chwilę przerwy. Jest dostępne w opakowaniu zbiorczym (130g = 5x26g) oraz pojedynczym w sam raz na przekąskę między posiłkami (26g). Ciasta Milka Crunchy Break wyróżniają się chrupiącą i kruchą strukturą, miękkim czekoladowo-orzechowym nadzieniem oraz oblanym czekoladą spodem. 79 proc. zapytanych konsumentów wyraziło chęć do ich zakupu, tym samym potwierdzając wyjątkowy smak nowego produktu.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
  NOWOCZESNE I PRAKTYCZNE CZASOPISMO WŁAŚCICIELI STACJI PALIW
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!

link do aktualnego numeru: MAJ

– Wprowadzenie Milka Crunchy Break to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie. Zwiększa się znaczenie produktów w wygodnych opakowaniach, umożliwiających konsumpcję w dowolnym miejscu i czasie. Kategoria impulsów rozwija się dynamicznie w ramach wszystkich segmentów słodyczy: batonów czekoladowych i zbożowych, wafli oraz ciastek impulsowych. W 2017 r. zauważyliśmy wzrost ich sprzedaży, co zainspirowało nas do nowych działań. Co ciekawe, z przeprowadzonych przez nas w maju br. badań wynika, że 34 proc. Polaków wskazuje zjedzenie czegoś słodkiego podczas przerwy, jako ulubioną przyjemność w trakcie dnia – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager, Milka Biscuits & Local Heritage.

Wprowadzeniu Milka Crunchy Break towarzyszyć będzie 11-tygodniowa kampania telewizyjna, kampania OOH oraz wsparcie na kanałach social media (aktywacja na Facebooku). Nie zabraknie też kampanii samplingowej w popularnej sieci kawiarni oraz w wybranych punktach sprzedaży.
 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE