Altavia współpracuje z Shell przy kampanii lojalnościowej

Udostępnij nas na:
Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję wspierającą program lojalnościowy Shell ClubSmart. Kampania wystartowała na początku lutego, obejmie wszystkie stacje sieci Shell, których jest ok. 420.

Celem kampanii jest m.in. promowanie benefitów oferowanych przez program lojalnościowy Shell ClubSmart.Altavia była odpowiedzialna za druk wszystkich materiałów POS oraz ich dystrybucję na stacje Shell w całej Polsce. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. banery, citylighty, materiały POS przy pompach paliwowych, wobblery, ulotki czy naklejki.

Akcja będzie prowadzona w dwóch nurtach. Główny motyw kampanijny będzie zachęcał klientów stacji Shell do zbierania naklejek przy okazji tankowania paliwa, a następnie zakupu nagród w supercenach. Klienci otrzymają naklejki za każde zatankowane 25 litrów paliwa, skorzystanie z myjni czy zakup zimowego płynu do spryskiwaczy Shell. Cztery zebrane naklejki można wymienić na jeden z 19 produktów oferowanych przez Shell w promocyjnej cenie. Ta część kampanii potrwa do końca marca i prowadzona będzie pod hasłem „Twój patent na nagrody w supercenach. Zatankuj i kup!”. 

Drugi nurt kampanii, prowadzony na franczyzowych stacjach partnerskich Shell, będzie skierowany do uczestników programu Shell ClubSmart, którzy mają zarejestrowane i aktywne konto na stronie www.shellsmart.com, a w miesiącu poprzedzającym zdarzenie na karcie będzie zarejestrowana transakcja o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. Tutaj oferta promocyjna obejmuje bezpłatną pomoc drogową, w tym m.in. ładowanie akumulatora, zmianę koła czy pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Ten nurt kampanii prowadzony będzie przez cały rok 2019 pod hasłem: „Bezpłatna pomoc drogowa dla aktywnych uczestników Shell ClubSmart”. Altavia współpracuje z Shell od 2010 roku, w wyniku wygranej w centralnym przetargu. Agencja co roku przygotowuje dla tego klienta materiały na potrzeby kilkunastu kampanii reklamowych. W 2018 były to np.: kampania wizerunkowa paliwa V-Power prowadzona pod hasłem „Twój patent na zimę na pełnych obrotach”, kampania wspierająca loterię: ”Wygraj BMW X1 i bony paliwowe Shell. Zatankuj i weź udział w loterii” czy kampania rebrandingowa, w ramach której dotychczasowa marka własna Shell – Deli2Go przekształcona została w markę Deli by Shell.

Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2019!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.