AV Dystrybucja promuje swój program

Udostępnij nas na:
„Zwiększamy wasz zysk” to hasło podstawowe Nowego Ekonomicznego Programu Partnerskiego XXI-wieku dostarczanego przez firmę AV Dystrybucja.

Nowy Ekonomiczny Program Partnerski AV XXI-wieku w skrócie AV Dystrybucja NEPP XXI utrzymał w I półroczu 2019 r. status najlepszej platformy handlowej rozwijającej nowe i bardziej zyskowne koncepcje sprzedażowe w dystrybucji alfanumerycznej w sklepach przy stacjach paliw.

– Przy pierwszych testach na powierzchniach handlowych przeprowadzanych w roku 2017 sami byliśmy zaskoczeni możliwościami zwiększania zysku z powierzchni powierzonych poprzez skuteczność Programu AV Dystrybucja NEPP. W IQ 2019 podpisaliśmy dwie umowy, w których nasi klienci docenili nie tylko efektywność naszych działań dystrybucyjnych, lecz przede wszystkim do zwycięstwa naszej oferty doprowadziła pozytywna analiza możliwości Programu Sprzedażowego AV Dystrybucja NEPP – mówi Damian Szczędzina, prezes zarządu AV Dystrybucja.

Głosami kupców z największych sieci stacji paliw podczas XVIII Forum PetroTrend 2018, Program AV NEPP został uhonorowany nagrodą Supplier Of The Year 2018. Docenione zostały tradycja i nowoczesność obecne w tej koncepcji.

Program powstał na podstawie ponad 20-letnich doświadczeń AV Dystrybucja w dostawach towarów dla rynku stacji oraz dostaw dla sklepów mało i wielkoformatowych.

W AV NEPP XXI-wieku oferowane są między innymi:
– planogramy dedykowane,
– opieka nad półką,
– szkolenia personelu stacyjnego,
– zarządzanie stanami magazynowymi klienta.

Szczególnie dużym zainteresowaniem ze strony sieci stacji paliw cieszy się tzw. „planogram aktywny AV Dystrybucja NEPP XXI”. Usługa ta polega na rekonfiguracji dotychczasowego planogramu sieciowego według zasad i analiz uzyskanych z Programu AV NEPP.

– Nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam informacji funkcjonującej w naszym środowisku n/t negocjacji dotyczących wyceny rekonfiguracji planogramów sieciowych według koncepcji Programu AV Dystrybucja NEPP działającego w tym przypadku jako baza wiedzy na temat skutecznych możliwości wzrostów sprzedaży – podsumowuje Damian Szczędzina, prezes zarządu AV Dystrybucja.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.