AVIA – dlaczego warto przyłączyć się do sieci ponad 3000 stacji, które odnoszą sukces w całej Europie?

Udostępnij artykuł
Kiedy w 1927 roku kilku niezależnych importerów ropy naftowej w Szwajcarii połączyło siły, przyświecało im motto: Razem  jesteśmy silniejsi! Razem, pozostając w dalszym ciągu niezależnymi, mieli więcej do zaoferowania swoim klientom, ale też mieli lepszą pozycję biznesową w coraz bardziej konkurencyjnym świecie.

Ten model zaczął przynosić sukcesy i spowodował, że coraz więcej firm chciało przyłączyć się do grupy i współpracować wg filozofii stowarzyszenia. W 1960 roku powstała AVIA International – międzynarodowe stowarzyszenie niezależnych firm oferujących swoje produkty i usługi pod jedną marką.

 

Filozofia marki

 

Dziś, AVIA International to ponad 90 firm z całej Europy, które pozostając prawnie i ekonomicznie niezależne budują swoją pozycję pod wspólnym brandem, który stał się gwarantem jakości  obsługi. Parasol marki ułatwia budowę wiarygodnej oferty  i czyni ze stowarzyszenia jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Europie.

 AVIA International dziś

 

 Rozpoznawalna marka w całej Europie o bardzo dużej dynamice rozwoju i potencjale. AVIA International to  oprócz stacji paliw poważny gracz na rynku operatorów paliwowych (fot. Portu w Bilbao) oraz dostawca hurtowy m.in.: oleju opałowego, energii elektrycznej czy środków smarnych i olejów dla przemysłu i motoryzacji. Inwestujemy w tzw. zieloną energię (farmy słoneczne i wiatrowe). AVIA rozwija również stacje ładowania dla pojazdów elektrycznych.

AVIA w Polsce

 

Avia Polska to część AVIA International. Unimot S.A. jest jedynym członkiem AVIA Polska mającym prawo do wykorzystywania marki AVIA w celu budowy sieci stacji paliw.
1 grudnia 2016 na konferencji prasowej Unimot SA ogłosił plany dotyczące rozwoju sieci stacji pod marką AVIA.
https://www.youtube.com/watch?v=4f2uu22oNNw&t=16s

AVIA to międzynarodowa marka, która wdraża lokalne rozwiązania.Właścicieli stacji paliw zainteresowanych współpracą z siecią AVIA zapraszamy do kontaktu:

Region: Polska Zachodnia

Marek Dobrzyński
Menedżer ds. pozyskiwania stacji paliw
tel.: 507 285 612
marek.dobrzynski@unimot.pl

Region: Polska Wschodnia

Jarosław Typa
Menedżer ds. pozyskiwania stacji paliw
tel.: 507 285 697
jaroslaw.typa@unimot.pl