Bakalland dynamicznie rozwija kategorię przekąsek

Zmiana naszego stylu życia sprawiła, że w ciągu dnia coraz częściej sięgamy po przekąski, zastępując nimi regularne posiłki. Stąd też oczekujemy od nich smaku, bogactwa witamin i minerałów, ale jednocześnie różnorodności. Odpowiadając na te potrzeby, Bakalland – lider rynku bakalii – wprowadza nową, w 100 proc. przekąskową ofertę.

Nowa linia bakalii pod hasłem: „Chwyć & Jedz” to bardzo różnorodne propozycje składające się z prażonych ziaren, chrupiących orzechów i bakaliowych mieszanek, zamknięte w poręcznych opakowaniach i przekąskowej porcji na raz.

Z badań przeprowadzonych przez Bakalland wynika, że konsumenci chętnie sięgają po przekąski. 44 proc. badanych wybiera je, gdy ma ochotę na coś smacznego, 36 proc. by dodać sobie energii między posiłkami, a 34 proc. podczas spotkań towarzyskich czy relaksu. Przekąski pełnią więc w ciągu dnia wiele funkcji, stąd też oferta przekąsek dostępnych na rynku, odpowiadając na potrzeby konsumentów, również powinna być różnorodna. Powinna nieść za sobą smak i walory zdrowotne. Doskonale w tej roli sprawdzą się zatem bakalie.

– Bakalie przekąskowe to kategoria, która zyskuje coraz większą popularność. Gdy te klasyczne wykorzystujemy stacjonarnie – podczas gotowania czy pieczenia, przekąski w postaci bakalii towarzyszą nam na co dzień – w drodze, w podróży, w pracy i w szkole. Dlatego konstruując nową ofertę Bakalland postawiliśmy na wygodę użycia i różnorodność. Ulubione smaki konsumentów, niezmiennie wysokiej jakości bakalie przygotowaliśmy tak, by w pełni spełniały przekąskowe zadanie: zamknęliśmy w wygodnym opakowaniu, porcji na raz, w impulsowej cenie. W ten sposób powstała linia kilkunastu nowych, w pełni bakaliowych przekąsek z impulsowym hasłem przewodnim „Chwyć & Jedz” – mówi Ewelina Haraburda, Product Group Manager marki Bakalland.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Nowe propozycje od Bakalland to najpopularniejsze bakalie z najważniejszych segmentów rynkowych. Portfolio przekąsek składa się z prażonych ziaren: Słonecznik prażony lekko solony, Pestki Dyni prażone lekko solone, Kukurydza prażona lekko solona, Kukurydza prażona miodowa; chrupiących orzechów: Laskowy prażony blanszowany, Migdał blanszowany, Migdał prażony lekko solony, Włoski Chandler, Nerkowiec prażony lekko solony oraz kultowych bakaliowych mieszanek studenckich. Wszystkie prażone orzechy zostały przygotowane w piecu, bez dodatku tłuszczu i mają czysty skład. Bogactwo smaków i odsłon, z których można wybierać te słodkie, solone, blanszowane, tradycyjne czy z miodem sprawia, że każdy znajdzie produkt, który idealnie odpowiada jego przekąskowym oczekiwaniom w danym momencie.

Bakalland Chwyć & Jedz jako przekąski impulsowe doskonale sprawdzą się wyeksponowane w przestrzeni sklepu na osobnych, dedykowanych dla linii stojakach w działach warzyw i owoców. Mogą znaleźć się również w innych lokalizacjach w ramach sklepu – w strefie kas, na dziale przekąsek czy w innym miejscu o największym ruchu klientów, gdzie konsumenci będą mogli łatwo po nie sięgnąć. Dedykowany stojak hakowy stanowi wyróżniającą się, kompleksową ekspozycję – idealną do produktów impulsowych.

Przekąski Bakalland promowane będą również w zakrojonych na szeroką skalę działaniach mediowych obejmujących telewizję, kino oraz internet.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *