Biedronka wprowadza nowy wymiar convenience

Udostępnij nas na:
W dniu 26 listopada br. pierwsi klienci zrobili zakupy w najświeższym sklepie sieci Biedronka na warszawskiej Białołęce. Nowoczesną placówkę przy ul. Modlińskiej wyróżniają proekologiczne rozwiązania technologiczne – m.in. panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, czy komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD zamiast papieru. Jest to również pierwsza Biedronka w Polsce, w której ruszył samoobsługowy kącik „Kawa i Ciacho”, oferujący szybkie zakupy kawy i dań lunchowych, oraz darmowe wi-fi dla klientów.

Z okazji otwarcia przygotowano specjalne atrakcje oraz promocje dla klientów Biedronki w całej Warszawie.

Sklep przyjazny środowisku i nowości w najświeższej Biedronce jako pierwsi zobaczyli przedstawiciele mediów.

– Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też dynamicznie się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów, przygotowana przez naszych świeżoznawców, i zupełnie nowe doświadczenie zakupowe – powiedział Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

Zielona Biedronka dla zielonej Białołęki

Najnowszy sklep sieci Biedronka został zaprojektowany w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego wpływ na środowisko. Przestronną i jasną placówkę o powierzchni prawie 700 mkw. wyróżnia nowa kolorystyka w klasycznym odcieniu antracytu. Na sali sprzedaży zamiast tradycyjnych papierowych reklam są wyłącznie ekrany LCD oraz nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia, funkcjonujący w oparciu o naturalne gazy. Ponadto lodówki oraz zamrażarki same monitorują temperaturę gwarantującą najwyższą jakość produktów. Absolutną nowością w tym sklepie są papierowe torby na warzywa, owoce i pieczywo, które nadają się do recyklingu.

Na dachu zainstalowano 160 paneli fotowoltaicznych o mocy 310 Wp każdy, a na parkingu z 57 miejscami postojowymi oświetlenie jest w 100 proc. zasilane energią słoneczną i wiatrową w zależności od pogody. Dodatkowo, do dyspozycji zmotoryzowanych klientów pozostaje bezpłatna dwustanowiskowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych, a dla rowerzystów – stacja Veturilo „Biedronka-Modlińska” z 15 stanowiskami. To pierwszy punkt systemu rowerów publicznych w Warszawie, który znajduje się bezpośrednio przed sklepem sieci Biedronka.

Nowy wymiar zakupów w najświeższej Biedronce

Przestrzeń wewnątrz placówki przy ul. Modlińskiej została podzielona na czytelne sekcje, spośród których zdecydowanie dominuje oferta produktów świeżych. Klienci nie znajdą tu oddzielnej strefy z artykułami przemysłowymi. Tuż przy wejściu wszystkich wita zapach świeżo mielonej kawy, ponieważ właśnie tutaj znajduje się kącik kawowy „Kawa i Ciacho” z osobną kasą samoobsługową oraz dużym wyborem przekąsek – to pierwsze tego typu miejsce dostępne w sieci sklepów Biedronka.

– Mamy coraz mniej czasu i coraz częściej gdzieś się spieszymy. To rozwiązanie skierowane jest w szczególności do tych klientów Biedronki, którzy nie mają czasu na duże zakupy i nie chcą stać w kolejce, aby kupić dobrą kawę czy szybki lunch w drodze do pracy lub w jej trakcie. Za produkty kupione w kąciku kawowym klienci mogą zapłacić bezpośrednio przy nim – skomentował Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

W ramach całkowicie odświeżonej wizualnie sekcji warzyw i owoców, nad którą czuwają świeżoznawcy, została również wydzielona strefa warzyw i owoców bio oraz wyciskarka do soków. Nowością jest także odrębna wyspa z pozostałymi produktami cio i vege – od mąki po topinambur czy quinoę. Swój nowoczesny i przestronny wygląd placówka zawdzięcza też zupełnie nowym systemom regałów i półek oraz szerszym alejkom. Na sali sprzedaży znalazła się również lada tradycyjna, gdzie klienci będą mogli zaopatrzyć się w świeże wędliny, mięso oraz sery na wagę. A to jeszcze nie koniec. Biedronka na Modlińskiej ma również ofertę obiadową w postaci kurczaka z rożna i pieczonej wieprzowiny.

Najnowocześniejsza komunikacja z klientem w Polsce

Zupełnie nowy wymiar doświadczenia zakupowego zapewniają cyfrowe rozwiązania zastosowane w tym najświeższym sklepie sieci Biedronka. Wśród nich znajdują się: darmowe wi-fi dla klientów, specjalny system wykrywania kolejek, komunikacja marketingowa wyłącznie przy użyciu ekranów LCD, kasy samoobsługowe z nowoczesnym oprogramowaniem ułatwiającym szybkie skanowanie produktów, a także inteligentny system komunikacji wewnętrznej „sound system”.

– Dzięki zaawansowanym technologiom, w które wyposażyliśmy Biedronkę przy ul. Modlińskiej 347, mogę ją bez wahania nazwać sklepem z najnowocześniejszą komunikacją z klientem w Polsce. Jednocześnie nie zapominamy o tym, że podstawą naszego modelu biznesowego jest efektywność. Te rozwiązania pomogą jednocześnie naszym pracownikom lepiej zarządzać sklepem i oszczędzać czas klientów i swój – dodaje Paweł Stolecki.

Aby jeszcze bardziej usprawnić zakupy, oprócz 4 tradycyjnych kas przygotowanych zostało również 6 stanowisk z kasami samoobsługowymi (dodatkowo jedna kasa samoobsługowa przy kąciku kawowym). Do dyspozycji klientów pozostają również 4 nowoczesne czytniki cen, rozmieszczone w różnych punktach sklepu.

Sklep Biedronka przy ul. Modlińskiej 347 będzie czynny od poniedziałku do soboty od godz. 07:00 do 22:00. W niedziele handlowe placówka będzie czynna w godzinach 08:00-21:00. Dzięki otwarciu tej placówki stworzono 25 miejsc pracy.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– WRZESIEŃ 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.