BP i Payback przedłużają współpracę

Udostępnij nas na:
Payback, unikalny na polskim rynku multipartnerski program bonusowy oraz BP, jeden z liderów polskiego rynku paliw z siecią liczącą już ponad 570 stacji, zdecydowali o przedłużeniu współpracy.

– BP stawia na niestandardowe rozwiązania. Nasi klienci to bardzo wymagający odbiorcy, którzy oczekują perfekcyjnej obsługi i wysokiej jakości produktów. Doskonale wiemy, jak ważne jest dla marki budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dlatego postanowiliśmy przedłużyć trwającą od ponad 10 lat współpracę z Payback. Użytkownicy innych marek tworzących Program Payback chętnie korzystają z dedykowanej oferty BP, która czeka na nich na naszych stacjach. Takie podejście pozwala nam budować i nieustannie wzmacniać relacje z konsumentami, co – oczywiście – przyczynia się zarówno do pozyskiwania nowych klientów jak i wzrostu sprzedaży – stwierdza Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP.

– Cieszymy się z przedłużenia współpracy na kolejne lata. BP to kluczowy partner Programu także na innych rynkach – w Niemczech, Austrii oraz Meksyku. Nasze wspólne działania opierają się na wykorzystaniu zaawansowanych rozwiązań analitycznych oraz najnowszych technologii. W praktyce służy to lepszemu rozpoznawaniu potrzeb konsumentów i dopasowaniu personalizowanych ofert. Dzięki temu możemy wzmacniać relacje naszych partnerów z uczestnikami Programu i realnie wpływać na wzrost sprzedaży. Payback stale rozwija dostępne narzędzia. Klienci BP bardzo chętnie korzystają z karty i kuponów dostępnych w aplikacji mobilnej. Pozwala to na jeszcze szybsze zbieranie punktów na stacjach – nie tylko za zakup paliwa, ale także kawy czy korzystanie z myjni samochodowej – dodaje Tomasz Głos, dyrektor Partner Management Payback Polska.

Podstawowym celem Programu Payback jest wzmacnianie relacji pomiędzy konsumentem a marką w oparciu o analizę danych transakcyjnych. Efektem jest wzrost zadowolenia konsumentów oraz zwiększanie sprzedaży przez partnerów Programu.

Aktualnie ponad 8 milionów uczestników zbiera punkty w prawie 3 tys. miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz w blisko 250 sklepach online. Zebrane punkty można wymieniać zarówno na zakupy u partnerów, jak i na nagrody dostępne w sklepie Payback oraz katalogu nagród BP. Wielu uczestników wspiera punktami również organizacje pozarządowe: PAH z programem Pajacyk, TOPR, Stowarzyszenie Siemacha, Hospicjum im św. Łazarza z programem Pól Nadziei oraz Stowarzyszenie Wiosna z Akademią Przyszłości i Szlachetną Paczką.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– GRUDZIEŃ 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.