BP razem z Citi Handlowy uruchomią co-brandingową kartę „na selfie”

Udostępnij nas na:
BP, jedna z największych firm petrochemicznych na świecie oraz jeden liderów polskiego rynku paliw, podpisała z bankiem Citi Handlowy umowę dotyczącą uruchomienia nowej co-brandingowej karty kredytowej, oferującej użytkownikom program korzyści dostępnych na stacjach BP.

Dzięki współpracy, dla Klientów BP dostępna będzie nowa karta kredytowa, na tzw. „selfie”. Aplikacja o kartę będzie wyjątkowo łatwa – wystarczy wysłać swoje zdjęcie, samodzielnie zrobione. Citi Handlowy, lider rynku produktów kartowych w naszym kraju, wprowadził to innowacyjne rozwiązanie biometryczne w tym roku.

– Współpraca z BP wpisuje się w nasz strategiczny cel oferowania klientom najlepszych rozwiązań, dostosowanych dokładnie do ich potrzeb. Łączymy siły oraz zaprzęgamy nowoczesne technologie, żeby klienci naszych firm mogli realizować swoje plany wygodnie i szybko – powiedziała Katarzyna Przybyła, dyrektor Pionu Niezabezpieczonych Produktów Kredytowych w Citi Handlowy.

– Obserwujemy trendy, słuchamy naszych klientów, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania. Dzięki współpracy BP z bankiem Citi, klienci BP otrzymają wyjątkowy produkt finansowy: kartę kredytową oferującą szereg korzyści, w tym także cash back do 240 zł rocznie m.in. za zakupy na stacjach BP. Jestem przekonana, że łatwość uzyskania karty, zwolnienie z opłaty za wydanie i korzystanie z karty, a także benefity związane z realizacji płatności kartą Citi – BP spotkają się z uznaniem klientów – powiedziała Barbara Wiążewska, dyrektor generalna BP Retail w Polsce

Nowa karta kredytowa wydawana będzie bez opłaty rocznej. W ramach dołączonego do niej programu korzyści klienci zyskają nawet 240 zł rocznie, za które będą mogli m.in. bezpłatnie zatankować, a także mieć dostęp do sezonowych ofert specjalnych na stacjach BP. Dodatkowo, na karcie dostępny będzie program Payback.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Klienci otrzymają też bezpłatny pakiet usług-powiadomień CitiAlerts oraz do 56 dni bez odsetek, a także rabaty w programie Citi Specials na produkty i usługi ze świata motoryzacji. Będą też mogli brać udział w przedsprzedaży biletów na koncerty organizowane przez Live Nation oraz zyskają dostęp do 10 proc. rabatu w ponad 150 restauracjach w Polsce.

Współpraca z Citi Handlowy jest częścią strategii BP oferowania klientom innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym w wygodny sposób mogą korzystać z programu korzyści oraz usług rozszerzających podstawową ofertę spółki.

– To także doskonały przykład tego, jak dzięki znakomitej współpracy z naszymi partnerami – dużymi międzynarodowymi korporacjami – możemy pomagać im rozwijać biznes, a sami docierać do nowych grup klientów – powiedział Jacek Czerniak, dyrektor klientów globalnych w Citi Handlowym.

Nowa karta to kontynuacja partnerskiej współpracy BP i Citi Handlowy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.