Brodka, Dorociński i Musiał oddają butelki do sklepów

Udostępnij nas na:
Oto artyści, którzy właśnie dołączyli do akcji organizowanej przez markę Żywiec – „Wielka Zwrotka Ż”. Jej celem jest zachęcanie Polaków do oddawania butelek zwrotnych do sklepów.

– Bardzo często myślimy, że nie mamy mocy sprawczej, aby wpłynąć na otaczające nas środowisko – mówi aktor Marcin Dorociński, ambasador akcji „Wielka Zwrotka Ż”. – Nic bardziej mylnego. Wystarczy zacząć od kilku niewymagających wielkiego wysiłku czynności, np. oddawania butelek zwrotnych do sklepu. W ten sposób dajemy im drugie życie i wprowadzamy z powrotem do obiegu, w którym mogą krążyć nawet przez pięć lat – przekonuje Dorociński.

W ekologiczną akcję Żywca zaangażowała się także Monika Brodka.

Chcemy pokazać, że oddawanie butelek zwrotnych do sklepu to bardzo pozytywne działanie, które powinno wejść nam w nawyk – mówi artystka.  – W ten sposób jesteśmy w stanie ograniczyć ilość produkowanych odpadów. Cieszę się, że możemy dawać dobry przykład i zachęcać do robienia tego jednego, małego kroku w dobrą stronę – dodaje Brodka.

Dlaczego warto dołączyć do „Wielkiej Zwrotki Ż”?

– Butelka zwrotna to najbardziej przyjazne środowisku opakowanie, w jakim sprzedawane jest piwo. Może krążyć w obiegu nawet 25 razy – gdy tylko zostaje zwrócona do sklepu, otrzymuje kolejne życie – wyjaśnia aktor Maciej Musiał. – Dobrze, że zaczynamy mówić o tym głośno. Liczę, że dzięki akcji Żywca przekonamy więcej osób do działania na rzecz środowiska – dodaje Musiał.

Częścią „Wielkiej Zwrotki Ż” są także torby na butelki zwrotne sygnowane logo akcji. Celem tego ekologicznego gadżetu jest ułatwienie zwracania butelek zwrotnych – wszystko dzięki specjalnym przegródkom na butelki. Torby będzie można wygrywać w aktywacjach marki Żywiec.

W ramach Wielkiej Zwrotki Ż do sklepów biorących udział w akcji bez paragonu można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca i innych marek producenta. Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu, sklep wypłaci 0,35 zł (cena sugerowana). Różnica 0,15 zł przeznaczona jest dla sklepu biorącego udział w „Wielkiej Zwrotce Ż” jako zachęta do udziału w akcji i pokrycie kosztów związanych z magazynowaniem. Lista sklepów, które już dołączyły do akcji na www.wielkazwrotkaZ.pl.

Spot promujący akcję można zobaczyć od 3 lutego br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie oraz kampanię na nośnikach outdoorowych. Za strategię i kreację odpowiadają wspólnie 2012 Agency oraz VMLY&R, przy współpracy pod kątem muzycznym i artystycznym z agencją eventową Live. Zakup i planowanie mediów Starcom.  Działania PR prowadzi agencja Hope. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Sputnik Studio, za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, a aranż muzyczny utworu „Sing it back” przygotował kompozytor Marcin Macuk.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– GRUDZIEŃ 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.