Carrefour rozwija współpracę z właścicielami stacji paliw

Udostępnij artykuł
Carrefour Polska rozwija sieć swoich sklepów franczyzowych na stacjach paliw. Firma nawiązała właśnie współpracę z kolejnymi partnerami i na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy otworzyła 13 nowych sklepów na terenie całego kraju. Carrefour planuje dalszy dynamiczny rozwój w tym segmencie.

Carrefour we wrześniu bieżącego roku zaprezentował na rynku nowy koncept sklepu franczyzowego przeznaczonego dla właścicieli stacji paliw i otworzył pierwsze 11 sklepów w tym modelu wspólnie z siecią Wasbruk. Teraz, firma kontynuuje rozwój nowego konceptu nawiązując współpracę z kolejnymi lokalnymi markami: Pit Stop (2 nowe sklepy uruchomione w okolicach Krakowa) oraz Petrotrans (stacja paliw w Międzyrzeczu, województwo lubuskie). Jednocześnie, Carrefour kontynuuje rozwój swojego konceptu wspólnie z Wasbrukiem – w październiku i listopadzie uruchomionych zostało kolejnych 10 placówek, co oznacza że na stacjach paliw Wasbruk działa już 21 sklepów franczyzowych pod szyldem Express convenience.

– Carrefour przygotował dla właścicieli stacji paliw bardzo konkurencyjną ofertę. Od wdrożenia nowego konceptu sklepu we wrześniu br., notujemy bardzo duże zainteresowanie współpracą, co zaowocowało już podpisaniem umów z 3 właścicielami sieci stacji paliw i uruchomieniem łącznie 24 sklepów na terenie całego kraju. Prowadzimy dalsze rozmowy i do końca roku planujemy otwarcie kolejnych nowych placówek – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Nowy koncept sklepu franczyzowego dla właścicieli stacji paliw to połączenie największych atutów osiedlowego sklepu spożywczego i sklepu na stacji paliw. Przygotowany na sprawdzonej pomarańczowej marce Carrefour Express idealnie wpisuje się w trend convenience. Bogata oferta produktów, dająca możliwość zrobienia kompleksowych zakupów oraz stała dostępność sklepu, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, stanowi idealną odpowiedź na potrzeby klientów, którzy cenią wygodę, oszczędność czasu oraz szybki dostęp do asortymentu.

Sklep na stacji paliw w modelu franczyzowym to oprócz bogatej oferty produktów i usług, także niezbędne wyposażenie sklepu oraz identyfikacja wizualna znanej i rozpoznawalnej marki. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji oraz do jego lokalizacji: osiedlowej lub tranzytowej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 06.12.2018
Aktualizacja: 06.12.2018