Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym

Udostępnij nas na:
W marcu br. na polskim rynku pojawił się nowy, brzoskwiniowy smak marki Coca-Cola. Produkt w wariancie zero cukru dostępny jest w pojemności 0,5l i 1l. Kampania promocyjna otrzyma szerokie wsparcie w mediach, przede wszystkim w TV, digital i social mediach. W punktach sprzedaży pojawią się dedykowane materiały POS.

Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się wariant o smaku brzoskwiniowym. Jest to też kolejny wariant Zero Cukru w ofercie firmy, co jest najlepszym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Już blisko 30 proc. całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.

– Wiemy, że nasi konsumenci, szczególnie z młodszej grupy docelowej, poszukują nowości w kategorii napojów gazowanych, dlatego od początku roku mocno wspieramy warianty smakowe marki Coca-Cola. W styczniu i lutym, wraz z nową kampanią „Odkryj w sobie lato”, zachęcaliśmy do spróbowania Coca-Cola Lime i Coca-Cola Cherry. W marcu skupiamy się na nowej propozycji w naszym portfolio. Wierzymy że, Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym spotka się z pozytywnym przyjęciem naszych konsumentów – powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.