Deli by Shell z nową kampanią

Udostępnij artykuł
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.

Kampania wizerunkowa (z elementami sprzedażowymi) ma na celu komunikację produktów spożywczych deli by Shell na stacjach tej marki w całej Polsce oraz w internecie. Jej główna fala potrwa do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok.

Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, kreację materiałów wideo oraz projekty materiałów drukowanych na stacjach (w tym szeregu Key Visuali, animacji oraz niestandardowych materiałów POS), a także za przygotowanie i prowadzenie części kampanii digital (w tym m.in. komunikację CRM oraz działania w obszarze Social Media).

– Naszym założeniem było odświeżenie komunikacji kategorii food na stacjach Shell z jednoczesnym podkreśleniem świeżości jako ważnego aspektu tej komunikacji. Zaproponowany przez Kamikaze koncept idealnie wpisał się w założenia jakie zawarliśmy w briefie oraz umożliwił rozwijanie kolejnych touchpointów i smakowitych kreacji jakie można oglądać na naszych stacjach w całej Polsce – mówi Andrzej Nos – Category Manager w Shell Polska.

Komunikaty bazują na grach słownych nawiązujących do głównych cech i benefitów produktów z prezentowanej oferty deli by Shell (np. “Dolce Wita – wybierz pyszną focaccię i przywitaj smak we włoskim stylu” czy “Wołowy i gotowy – taki jest nasz burger ze świeżymi warzywami” albo po prostu “Zatankuj kawkę”). Charakterystyczne dla poszczególnych komunikatów fonty w połączeniu z kolorystyką brandu tworzą dynamiczne i apetyczne kompozycje. Na materiałach wyeksponowane zostały świeże składniki, które podkreślają wysoką jakość prezentowanych potraw. Finalny efekt to połączenie dowcipnego języka z wyróżnialną dla marki kompozycją graficzną.

Za logistykę I produkcję materiałów odpowiedzialna jest Altavia Polska. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– GRUDZIEŃ 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 18.02.2020
Aktualizacja: 18.02.2020