Diamenty Forbesa dla Hendi

Udostępnij nas na:
Ranking firm najszybciej zwiększających swoją wartość to jedna z bardziej rozpoznawalnych wizytówek magazynu Forbes. Już po raz dwunasty w porozumieniu z redakcją miesięcznika, firma Bisnode Polska opracowała zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W 2019 roku HENDI Polska znalazła się na tej liście i może szczycić się prestiżowym tytułem Diamentów Forbesa.

Jak informuje Hendi: – Jesteśmy dumni z tego sukcesu! Należy podkreślić, że spółka Hendi to głównie ludzie! Nasz zespół to profesjonaliści odpowiedzialni za realizację codziennych wyzwań. Dzięki ich wiedzy, doświadczeniu oraz wielkiemu zaangażowaniu, firma z powodzeniem buduje sukces marki w Polsce i w Europie.

Plany rozwoju są dalekosiężne. Hendi to kilka tysięcy artykułów potrzebnych gastronomii, dostępnych w całej Europie. Tylko w Polsce spółka rozwija swój biznes już prawie 14 lat. W tym czasie stworzyła i rozbudowała silny system dystrybucji i odniosła sukcesy na rynkach eksportowych.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, wdrożono też koncept stacjonarnych sklepów firmowych Hendi. Dziś działa ich już pięć. Aby zwiększyć liczbę produktów, uczynić z nich ofertę dostępną natychmiast – w 2020 r. odda do użytku nowoczesne Centrum Logistyczne w Gądkach k. Poznania, w sąsiedztwie drogi ekspresowej S11 i autostrady A2.

Nie bez wpływu na przyszłe sukcesy będą także inwestycje w segment tzw. ciężkich urządzeń kuchennych, w którym spółka stawia na rozwój oferty marki Grafen. Pierwsze showroomy z wystawą sprzętu tej marki już działają – przeprowadzane są tam szkolenia i prezentacje produktów. Kolejne showroomy Grafen powstaną na południu i północy Polski oraz w krajach eksportowych.

Jednak sama sprzedaż dla profesjonalnej, dbającej o klienta firmy to nie wszystko. Jednym z priorytetów Hendi Polska jest obsługa serwisowa. Obecnie w Centrali w Gądkach działa serwis stacjonarny, w którym pracuje 20 techników. Firma tworzy właśnie sieć serwisantów mobilnych Hendi w całej Polsce. Na razie w terenie działa 10 techników mobilnych, ale docelowo spółka chce mieć przynajmniej jednego w każdym województwie. Dzięki umiejętnemu odczytywaniu potrzeb klientów firma zapewnia im idealne rozwiązania – od projektu, przez jego realizację do pełnego wsparcia posprzedażowego.


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.