Ekspert firmy Roleski: konsumenci lubią być zaskakiwani

Udostępnij nas na:
Komentuje Jarosław Termin, dyrektor sprzedaży w kanale nowoczesnym Roleski
[SPECJALNIE DLA NAS] Sosy nadają smak i charakter wszystkich potraw serwowanych na stacjach paliw. Dobór odpowiedniej oferty dla konsumenta, który jest coraz bardziej wymagający, stał się łatwiejszy dzięki produktom Roleski. Blisko 50-letnie doświadczenie na światowych rynkach umożliwia firmie Roleski na komponowanie dodatków do ulubionych dań w zdrowej i smacznej formie.

Produkty bez glutenu i konserwantów to efekt doboru najwyższej jakości surowców i składników w połączeniu z wykorzystaniem nowoczesnej technologii produkcji oraz znajomości gustów konsumenckich.

Bazując na trendach rynkowych firma Roleski przygotowała dla rosnącej liczby amatorów pikantnych przygód linię produktów bardzo ostrych w skład których wchodzą sosy piekielnie ostre (m.in. Sos Trinidad Scorpion) oraz Musztarda Angielska – jedna z najmocniejszych na polskim rynku musztard. Produkty te swą ostrością dopieszczają najbardziej wybrednych smakoszy pikantnych przygód.

Konsumenci lubią być zaskakiwani nowymi propozycjami kulinarnymi. Jedną z takich propozycji jest sos sezamowy oferowany jako dodatek do dań z kurczakiem, jak i również cała linia sosów Street Food z oferty Roleski. Street Food to najnowszy trend w sosach i dodatkach do potraw. Ciekawe smaki, niecodzienne łączenie przypraw i dodatków tworzą kompozycje potęgujące doznania smakowe, które Polacy poznają zarówno w swoich wakacyjnych podróżach ale i również w lokalnych food truckach.

Wychodząc naprzeciw trendowi eko Roleski oferuje linię produktów ekologicznych w skład których wchodzą musztardy bio oraz ketchupy bio. W najbliższym czasie na rynku pojawią się produkty inspirowane kulinarnymi podróżami jak np. Musztarda Bawarska.

Duży postęp i rozwój nastąpił również w obszarze ergonomii opakowań stosowanych w konceptach gastronomicznych, które ułatwią pracę pracownikom, ale są również źródłem sporych oszczędności w obszarze foodcost.

Komentarz powstał na potrzeby:
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.