Epidemia koronawirusa – procedury bezpieczeństwa na stacjach MOYA

Udostępnij nas na:
Wobec pandemii koronawirusa, Anwim, operator sieci MOYA wprowadził na swoich stacjach paliw odpowiednie środki zabezpieczające i specjalne procedury, których celem jest minimalizacja ryzyka zarażenia.

Kierownicy i wszyscy pracownicy stacji paliw zostali zobowiązani do bezwzględnego przestrzegania zaleceń służb sanitarnych. Priorytetem jest higiena, dlatego na stacjach paliw klienci i pracownicy mają do dyspozycji odpowiednie środki kosmetyczne i odkażające. Ponadto, zaleca się klientom używanie do tankowania pojazdów jednorazowych rękawiczek.

Pracownicy zobowiązani są do dokładnego czyszczenia i odkażania elementów wyposażenia stacji: stolików w Caffe MOYA i wszystkich powierzchni roboczych przy kasie raz na dwie godziny, a toalet co 30 minut. Klamki i inne elementy, które mają regularny kontakt z klientami, również odkażane są nawet kilka razy na jedną zmianę. Oczywiście, w sytuacji, gdy pracownik ma objawy chorobowe, zobowiązany jest do pozostania w domu i nieprzychodzenia do pracy.

Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2020!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Na obiektach marki MOYA pojawiła się także żółta linia, która sugeruje utrzymanie bezpiecznej odległości klientów od pracowników stacji. Co więcej, przestrzegana jest zasada, że w budynku stacji może jednocześnie przebywać maksymalnie trzech klientów. Na niektórych stacjach pojawią się także specjalne tablice z przezroczystego plexiglasu oddzielające klientów od sprzedawców – w trosce o zdrowie zarówno jednych, jak i drugich, a już teraz jeśli stacja ma taką możliwość sprzedaż produktów prowadzona jest przez tzw. okienko nocne.

Sztab kryzysowy Anwim nieustannie monitoruje wszelkie regulacje i wskazania zalecane przez władze i natychmiast wdraża je w procedury postępowania na stacjach paliw.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.