Już w poniedziałek 200 marek gastronomicznych na XVII Food Business Forum 2019!

Udostępnij nas na:
W programie wydarzenia tradycyjnie już: spotkania z dostawcami, merytoryczne i najbardziej praktyczne porady dotyczące rozwoju biznesu i unikania problemów, wskazówki od najwybitniejszych praktyków i ekspertów, całodzienne dyskusje oraz prelekcje! Ale przede wszystkim kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów, indywidualne rozmowy biznesowe w formule Business Speed Dating, uroczysta kolacja z Galą Food Business Awards 2019 oraz Supplier of the Year 2019. Swój udział w wydarzeniu potwierdziło prawie 200 marek gastronomicznych. Z ich przedstawicielami będzie można spotkać się już 9 września w Warsaw Marriott Hotel. Organizatorem jest redakcja naszego magazynu Nowości Gastronomiczne – czasopismo restauratorów i portalu Horecanet.pl. Zapraszamy serdecznie!

Na stronie www.foodbusinessforum.pl odnajdą Państwo wszelkie szczegóły oraz program tegorocznego wydarzenia. Część merytoryczna została podzielona na cztery bloki tematyczne. W pierwszym z nich pt.: “Umiar w nadmiarze – regulacje, trendy, wyzwania, oczekiwania” wezmą udział: Szymon Adamczuk, chief executive officer North Food, Paweł Aksamit, prezes Stava, Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska, Anna Krajewska, prezes zarządu Salad Story i WrapMe!, Damian Rybak, dyrektor Pizza Hut dine-in oraz Marcin Zawadzki, prezes ZP HoReCa. Przed dyskusją swoje prezentacje wprowadzające przedstawią: Sylwester Cacek oraz Magdalena Zimna, global business development director GfK.

Drugi blok pt.: Społecznie, ekologicznie, odpowiedzialnie – priorytety i dylematy” rozpoczniemy wystąpieniem Pawła Światczyńskiego, CEO Restaurant Week, który zabierze także głos w dyskusji wspólnie z Łukaszem Konikiem, prezesem Polskiej Inicjatywy Kulinarnej, Grzegorzem Łapanowskim, prezesem Fundacji Szkoła na Widelcu, Jagną Niedzielską, właścicielką Architektury Kulinarnej oraz Moniką Roehr, współwłaścicielką Cosmo Baru.

Kolejną dyskusję poprowadzi Nikola Zaradna, account executive z Agencji Kreatywnej Moxie i wspólnie z panelistami: Krzysztofem Kołaszewskim, CEO Bobby Burger, Arietą Pruska, CEO Agencji Kreatywnej Moxie, Norbertem Redkie, współwłaścicielem Grupy Warszawa, Marcinem Szworakiem, współwłaścicielem sieci Makarun oraz Maciejem Żakowski, współwłaścicielem ORZO People-Music- Nature, spróbują zgłębić tajniki marketingu. Przed rozpoczęciem dyskusji prezentację wprowadzającą przedstawi Szymon Mordasiewicz, commercial director consumer panel Poland GfK.

W ostatnim panelu zatytułowanym “Szef, lider czy partner – sztuka zarządzania zespołem” swoim doświadczeniem podzielą się: Jacek Gralik – współwłaściciel Si, Secado, Słoik, MAO, Krzysztof Janiszewski – współwłaściciel Senses Restaurant (Gwiazdka Michelin), Plato, Genesis, Marcin Kręglicki – współwłaściciel Kręgliccy Restauracje i Catering, Jacek Szydłowski – współwłaściciel restauracji Alyki oraz Sergiusz Urbaniak – właściciel Tutti Santi.

Serdecznie zapraszamy dostawców i zainteresowanych do potwierdzania udziału oraz współpracy podczas siedemnastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania branży gastronomicznej!

Wszystkich właścicieli restauracji i lokali gastronomicznych, którzy jeszcze chcieliby wziąć udział w naszym wydarzeniu, informujemy, że aktualnie przysługuje im:

KARTA WSTĘPU RESTAURATORA – w cenie 790 PLN + VAT! Uwaga liczba miejsc ograniczona!

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji XVI edycji Food Business Forum 2018
Zapraszamy do obejrzenia

WWW.FOODBUSINESSFORUM.PL

Tradycyjnie już na zakończenie Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards 2019 i po raz trzeci – Supplier of the Year 2019.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki siedemnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

Jeżeli Państwa firmie zależy więc na:
• udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań na
temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
• realnej możliwości pozyskania KONTRAKTÓW ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– właścicieli niezależnych restauracji i lokali gastronomicznych,
– prezesów, członków zarządów sieci,
– menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.;
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży…

zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.

Kontakt z Organizatorem BROG B2B
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.