Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar promują jesienne nowości na Circle K

Udostępnij artykuł
Ambasadorzy Circle K wystąpili w kampanii digital marki. Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk w najnowszych spotach promują dwie jesienne propozycje w ofercie gastronomicznej sieci: podwójnego Hot Doga „Dwururkę” oraz jesienną kawę Kasztanowe Latte.

Wraz z początkiem jesieni na stacje Circle K powraca kultowe Kasztanowe Latte promowane przez ambasadorów marki – kierowców rajdowych: Karolinę Pilarczyk i Tomasza Kuchara. Nowy wariant smakowy został przygotowany specjalnie z myślą o konsumentach, którzy poszukują swoich ulubionych mieszanek ziaren, urozmaiconych wyjątkowymi dodatkami. Karolina i Tomasz udowadniają w spocie, że aromatyczna kawa z kasztanowym syropem z Simply Great Coffee potrafi odmienić dzień na lepsze.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Podwójny Hot Dog „Dwururka” to nowość przeznaczona dla sympatyków kultowych kiełbasek w chrupiącej bułce, którzy teraz będą mogli zaspokoić swój głód w 200 procentach. „Dwururkę” w najnowszym spocie, nawiązującym do klimatu westernów, promuje trzykrotny mistrz Polski w rallycross Tomasz Kuchar.

Spoty zrealizowała firma Montevideo. Spoty będą promowane w ramach kampanii digital oraz social media.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 08.10.2018
Aktualizacja: 08.10.2018