Kolekcja szklanek Toy Story 4 już na stacjach Lotos

Udostępnij nas na:
20 sierpnia ruszyła nowa promocja prosprzedażowa dla klientów stacji Lotos. Spółka Lotos Paliwa we współpracy z Disney Polska oraz BrandLoyalty przygotowała krótkoterminowy program lojalnościowy, w którym płacąc za paliwo, myjnię i artykuły gastronomiczne można zebrać kolekcję szklanek z bohaterami najnowszej produkcji studia Pixar Toy Story 4. Unikatowe zestawy są dostępne jedynie na stacjach Lotos.

– Decyzja o współpracy spółki Lotos Paliwa z Disneyem nie jest przypadkowa. Koncept promocji został wybrany spośród wielu innych, rozważanych propozycji. Chcemy oferować unikatowe produkty, niedostępne na lokalnym rynku, nawiązujące do istotnych wydarzeń kulturowych w skali świata. Wszystkie filmy z serii Toy Story były hitem zarówno za oceanem, jak i w Polsce. Wierzymy, że popularność czwartej części filmu przełoży się na zainteresowanie naszym produktem – tłumaczy Anna Pogorzelska, szef biura marketingu w spółce.

Od 20 sierpnia na stacjach sieci Lotos można wziąć udział w promocji prosprzedażowej i zebrać unikatową kolekcję szklanek z wizerunkami bohaterów filmu Disneya i Pixara Toy Story 4. Aby to zrobić, wystarczy dokonać zakupu za 111 zł decydując się na paliwo, artykuły z oferty gastronomicznej czy sklepowej, za co klient otrzyma jedną naklejkę. Po zebraniu trzech, klient może kupić wybraną szklankę w promocyjnej cenie 1,99 zł. Do wyboru są cztery wzory produktów z wizerunkiem bohaterów: Chudym, Buzzem, Sztućkiem i pastereczką Bou.

– Film Toy Story 4 nawiązuje do podróży, co jest spójne z profilem naszej działalności. Film kochają nie tylko dorośli, ale i dzieci, a te z pewnością mają istotny wpływ na decyzje zakupowe dorosłych – dodaje Anna Pogorzelska.

Na potrzeby promocji powstała dedykowana strona internetowa www.lotos.pl/toystory4, na której klienci stacji Lotos mogą pobrać darmowe tapety na pulpit, plan lekcji i zakładki do książki z bohaterami filmu.

Promocja uzyska wsparcie medialne w kanałach ATL, m.in. w radiu, kinach, internecie. W nagranym spocie radiowym wykorzystano głosy popularnych aktorów: Doroty Choteckiej i Pawła Orleańskiego. Lektorem jest Robert Czebator, który podkładał głos Chudego w filmie.

Toy Story to jeden z kamieni milowych w historii kina animowanego. Po latach dominacji filmu rysunkowego zapoczątkował epokę animacji komputerowej, za co twórcy zostali docenieni przez przyznającą Oscary Amerykańską Akademię Filmową. A że twórcy Toy Story nie spoczęli na laurach, słynna animacja doczekała się kontynuacji i zyskała status kultowej serii. Od 9 sierpnia w polskich kinach można już oglądać Toy Story 4.

Promocja obowiązuje do 15 października lub do wyczerpania zapasów szklanek.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.