Lotos chce sprzedawać cukierki marki własnej

Udostępnij nas na:
Jak udało się dowiedzieć naszej redakcji, wkrótce na stacjach sieci Lotos oferta produktów marki własnej sieci może poszerzyć się o cukierki energetyczne oraz cukierki kawowe Dynamic.

Spółka ma w planach zlecenie podwykonawcy produkcję czterech rodzajów cukierków: kawowego twardego, kawowego nadziewanego, energetycznego twardego, energetycznego nadziewanego – dostępnych w paczkach lub tzw. rolkach.

Na obecnym etapie projektu spółka rozważa produkcję ok. 0,5 mln opakowań każdego rodzaju produktu.

Smak cukierków energetycznych będzie zbliżony do klasycznej wersji napoju Dynamic, dostępnego w sprzedaży na stacjach Lotos. W cukierkach o smaku kawowym będą wyczuwalne aromaty kawy typu arabica, na poziomie espresso.

Przypomnijmy, że w czerwcu 2018 premierę miały nowe smaki napoju energetycznego Dynamic w opakowaniach z odświeżoną szatą. Na puszkach napojów Dynamic Classic, Sugar Free oraz Mojito pojawiła się również sylwetka Roberta Kubicy, ambasadora marki Dynamic.

Lotos konsekwentnie poszukuje możliwości poszerzania oferty produktów pozapaliwowych. Jak pisaliśmy niedawno na naszym portalu, sieć pracuje nad wdrożeniem do sprzedaży paczkowanych kaw ziarnistych i mielonych pod marką własną. Więcej na ten temat w artykule Lotos będzie sprzedawał kawy pod własną marką.

Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2019!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.