Mago przebudowuje stacje BP

Udostępnij nas na:
Brytyjski koncern paliwowy BP zmienia wyposażenie swoich sklepów na stacjach paliwowych. Przebudowa dotyczy ponad 100 stacji na terenie Polski. Celem przebudowy jest zwiększenie oferty handlowej, a głównie uatrakcyjnienie oferty typu convenience. Na stacjach pojawiła się nowa zabudowa regałowa polskiego producenta firmy Mago.

Udało nam się porozmawiać na ten temat z Maciejem Kubiakiem – dyrektorem handlowym w Mago.

Jaką rolę pełni firma Mago przy przebudowie stacji BP?

Produkujemy i dostarczamy nowe wyposażanie do wybranych stacji sieci. Do naszych zadań należy również roztowarowanie starych regałów, ich demontaż, a następnie montaż nowej zabudowy Mago i zatowarowanie artykułami zgodnie z ustalonym planogramem oraz przygotowanie powierzchni sprzedaży. Dodam, że cały proces przebiega w trakcie otwartej dla klientów stacji paliwowej.

To zapewne bardzo skomplikowany organizacyjnie proces?

Celem sprawnego zarządzania projektem dla uczestników procesu oraz dla naszego klienta, firmy BP stworzyliśmy tzw. repozytorium. Dzięki takiemu rozwiązaniu można sprawdzić online status realizacji prac w wybranym obiekcie i mieć wgląd do całości dokumentacji poszczególnych stacji. W związku ze skrupulatnie przechowywaną dokumentacją jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie reagować na różnorodne zmiany, jakie mogą zaistnieć w projekcie oraz szybko reagować na sugestie klienta.

Czyli podstawa udanej realizacji to sprawna i przemyślana organizacja całego projektu?

Zgadza się. Nasza firma w stosunkowo krótkim czasie jest w stanie dostosować wewnętrzne procesy pod nawet najbardziej wymagający projekt. Trafne zidentyfikowanie wszystkich potrzeb klienta oraz doskonała współpraca ze sprawdzonymi dostawcami pozwalają na skuteczną i efektywną realizację każdego projektu.

Dziękujemy za rozmowę.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.