Moya woda – nowość na majówkę

Udostępnij nas na:
Sieć stacji paliw Moya prezentuje nowy produkt marki własnej – naturalną wodę mineralną. Moya Woda trafi do sprzedaży w dwóch wariantach: gazowanym i niegazowanym oraz w dwóch opakowaniach: po 0,5 i 1,5 litra. Nowość w portfolio produktów marki własnej sieci zadebiutuje na rynku podczas długiego weekendu majowego.
Drukowanie

Naturalna woda mineralna to kolejna pozycja w kolekcji produktów marki własnej po popularnym napoju energetycznym Moya Energia, przyjaznych dla środowiska płynach do spryskiwaczy, zapalniczkach i zawieszkach zapachowych. W dniu premiery, Moya Woda w pojemnikach 0,5l będzie dostępna w promocji 2+1 za 1 grosz.

– Jako Moya konsekwentnie rozwijamy ofertę marki własnej. Wprowadzenie wody mineralnej do oferty jest jednocześnie odpowiedzią na potrzeby naszych konsumentów oraz nawiązaniem do rozpoczętej niedawno kampanii „Moya Aktywnie”, w której zachęcamy naszych klientów do aktywnego wypoczynku. Nieprzypadkowo premierę przewidzieliśmy w okresie długiego weekendu majowego – to właśnie wtedy częściej wybieramy aktywny wypoczynek, a pogoda sprawia, że zapotrzebowanie na wodę jest większe – mówi Monika Ostaszewska, Marketing Manager Moya.

Moya to obecnie szósta największa sieć paliw w Polsce. Najbliższe plany sieci to 350 stacji do końca 2023 roku. Stacje sieci Moya, obecne we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez koncept gastronomiczny Caffe Moya, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych i atrakcyjny program flotowy Moya firma.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– KWIECIEŃ 2019 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.