Naj musi być doskonałe z każdej strony – nowa kampania Lotosu

Udostępnij artykuł
Ruszyła nowa, niestandardowa kampania wizerunkowa Lotosu będąca kontynuacją cyklu „Naj nie bierze się znikąd”. Od połowy lipca, zarówno w internecie, jak i w telewizji, można zobaczyć 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw Lotos oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.

Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność i jej koronny przykład – Lotos Niebieski Szlak – oraz na tworzący ją wspaniały zespół – nowatorskich, kreatywnych i ambitnych pracowników, którzy z pasją poszukują nowych rozwiązań.

– Lotos rozwija się razem z rynkiem motoryzacyjnym, dlatego z jednej strony stale zwiększamy efektywność naszej rafinerii, a z drugiej angażujemy się w innowacyjne projekty z zakresu paliw alternatywnych – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes zarządu Grupy Lotos ds. korporacyjnych. – Nasz Niebieski Szlak nazywamy drogą ku przyszłości. Dziś to 12 stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Natomiast do końca I kwartału 2020 roku planujemy oddać kierowcom do użytku kolejnych 38 punktów. Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju, ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski.

Pierwotne hasło „Naj nie bierze się znikąd” (komunikowane od 2017 roku) zostało rozszerzone do stwierdzenia „Naj musi być doskonałe z każdej strony”. Idea kreatywna spotu oddaje właśnie tę wielostronność Naj. Pokazuje Naj od strony rafinerii oraz z perspektywy ciężkiej pracy i pasji, które łączą pracowników Lotosu z polskimi sportowcami. Ich postawa w życiu i na zawodach znakomicie koresponduje z hasłem przewodnim kampanii. Nowy spot poprzedziły „piorunujące” reklamy zlokalizowane na trasie z Gdańska do Warszawy, wzdłuż której biegnie, wspomniany wcześniej, Niebieski Szlak elektromobilności.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE MAJ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Mówimy do osób codziennie pokonujących kolejne kilometry i korzystających z naszych stacji paliw. Zwracamy się także do ich towarzyszy podróży – rodzin, przyjaciół, pasażerów – bo mamy nie tylko świetne paliwa, ale też bardzo bogatą ofertę innych produktów – mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie Lotos. – Chcemy nawiązać kontakt z tymi, którzy postawili lub chcą postawić na nowoczesność i ekologię – społeczność obecnych i potencjalnych kierowców samochodów elektrycznych oraz hybrydowych (z możliwością ładowania). Mamy dla nich rozwiązanie, które sprawi, że wreszcie będą mogli podróżować wygodnie nie tylko po mieście.

Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki. Nie mogło też zabraknąć najlepszych sportowców i ambasadorów marki Lotos – wielokrotnego mistrza Polski i Europy Kajetana Kajetanowicza, a także Kuby Błaszczykowskiego. W tegorocznej kampanii „Naj z każdej strony” wiodącym medium będzie telewizja oraz Internet, które zapewnią szerokie dotarcie do naszej grupy docelowej. Mediami wspomagającymi komunikację będzie prasa i outdoor. Przekaz wzmacnia też dedykowana witryna www.naj.lotos.pl.

W spocie zastosowano specjalnie dobraną technikę filmowania oraz montażu, dzięki którym widz przenosi się między scenami w absolutnie niestandardowy sposób – tak jakby przejść nie było i jakby całość filmu była połączona jednym płynnym ujęciem. Każda kreatywna zmiana kadru podkreśla fakt, że Naj Lotosu musi być doskonałe – z każdej strony! Za podkład muzyczny spotu posłużył utwór Ozziego Rodgersa „Unstoppable”.

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grupa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował Tank Production, a za post-produkcję odpowiada Televisor. Strategię i obsługę mediową zapewnia dom mediowy Zenith Polska.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 18.07.2019
Aktualizacja: 18.07.2019