Najnowsza Stacja Benzynowa & Convenience Store już dostępna!

Udostępnij nas na:
Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli stacji niezależnych, osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania w sieciach stacji i koncernach paliwowych, a także sklepach convenience, przystacyjnej gastronomii i konceptów kawowych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania.

W ostatniej dekadzie, a właściwie w ciągu ostatnich pięciu lat, mogliśmy obserwować rewolucyjną standaryzację usług na stacjach paliw. Kolejne lokalizacje wyłaniały się dosłownie z mroku – właściciele modernizowali oświetlenie, by klienci czuli się bezpieczniej, bardziej komfortowo (o roli oświetlenia pawilonu pisaliśmy w poprzednim numerze – warto zajrzeć do wrześniowej edycji magazynu).

Efektem tych zmian było także lepsze wyeksponowanie oferty produktowej oraz… ewentualnych niedoskonałości. Mam tu na myśli szczególnie aspekt czystości pawilonu i przestrzeni toalet. Można wręcz powiedzieć, że na rynku zaistniała potrzeba wykreowania nowego „customer toilet experience” (sprawdziłem – niestety nie stworzyłem nowego pojęcia). Choć, jak przekonuje w bieżącym wydaniu Tomek Zawadzki, np. niektórzy Włosi, przyzwyczajeni do małych, automatycznych stacji miejskich, obserwując pościg polskiego rynku za standaryzacją, nieraz stukają się w głowę (koniecznie zajrzyjcie Państwo do krótkiego, ale bardzo ciekawego felietonu!).

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Kiedy zmodernizowaliśmy, ustandaryzowaliśmy, doświetliliśmy i wyczyściliśmy już wszystko, okazuje się, że to nie koniec wyścigu o gusta polskiego kierowcy. Po zaspokojeniu zmysłów wzroku i powonienia przyszedł czas na zmysł smaku.

Walka o podniebienia trwa w najlepsze – o czym mogą świadczyć m.in. rozwój orlenowskiego konceptu Stop Cafe, czy pojedynek między sieciami Lotos i Amic na otwarcia kolejnych lokali amerykańskiej sieci Subway – więcej informacji o planach sieci i ich konceptach znajdą Państwo również na łamach bieżącego wydania.

Trend nie ominął także sieci Circle K, która za sprawą swojego najnowszego projektu chce przyciągnąć smakoszy kawy i przekąsek. Hasło „Na stacji jak w kawiarni” – a zarazem tytuł obszernego wywiadu jaki miałem przyjemność przeprowadzić z Andrzejem Kondysem, Senior Director Market Development Circle K Polska – najlepiej zdaje się obrazować epokę zmian, jaka czeka w najbliższym czasie branżę stacji paliw.

VIDEORELACJA Z OSTATNIEJ EDYCJI NASZEGO FORUM PETROTREND 2019
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA!

Wydawcą jest BROG B2B – platforma mediów efektywnej komunikacji B2B – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt – BROG B2B
Biuro Reklamy:
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja:
Edwin Kaniuk, redaktor naczelny
664 463 085
e.kaniuk@brogb2b.pl

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.