Nowa marka energetyka wchodzi do sprzedaży

We wrześniu br. na polskim rynku napojów energetycznych zadebiutowała marka Carabao – główny sponsor Chelsea Londyn. Dystrybutor Carabao  w Polsce, Procabo, postawił na trzy kultowe smaki: Original, Sugar Free i Green Apple.

Carabao to wywodzące się z Tajlandii, lekko gazowane napoje energetyczne z dużą ilością kofeiny (32mg/100ml), tauryny oraz witamin z grupy B. Sięgają po nie konsumenci poszukujący energetyków o zmniejszonej ilości cukru oraz najwyższej jakości produktu. W asortymencie dostępnym na polskim rynku znalazły się:

  • Carabao Original, charakteryzujący się małą zawartością cukru (4,5mg/100ml), przy dużej zawartości kofeiny,
  • Carabao Sugar Free, wyrazisty i słodki napój bez cukru, dla tych, którzy potrzebują energii bez zbędnych kalorii,
  • Carabao Green Apple, napój o smaku zielonego jabłka, o delikatnym i słodkim smaku i minimalnej zawartości cukru.
STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 Get game ready!

Napoje Carabao to odpowiedź na potrzeby osób aktywnych fizycznie, potrzebujących pobudzenia podczas realizacji codziennych wyzwań, bez zbędnych kalorii. Komunikacja marki oparta jest na platformie piłki nożnej. Carabao jest głównym sponsorem Chelsea Londyn oraz sponsorem tytularnym EPL Cup, zwanym Carabao Cup (Puchar Ligi Angielskiej). Tylko w 2017 roku globalna wartość sponsorska Carabao wyniosła 37 milionów dolarów, a sprzedaż przekroczyła 1 miliard 500 milionów produktów. Jak przewidują przedstawiciele koncernu, w ciągu trzech lat globalna wartość sponsorska marki ma wzrosnąć aż do 75 milionów dolarów. Planowane są również inwestycję w polską piłkę.

Nowa pojemność, więcej energii

 Napoje Carabao dostępne są w puszkach o unikatowej pojemności 330ml, wyróżniając się na tle pozostałych energetyków, występujących w standardowych rozmiarach 250 i 500ml.

– Debiut Carabao w Polsce to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów napojami energetycznymi o naturalnym smaku i ograniczonej zawartości cukru. Nasze produkty charakteryzują się najmniejszą ilością cukru i niższym stężeniem CO2 spośród wszystkich dostępnych na naszym rynku energetyków – mówi Mateusz Kacprzak, właściciel Procabo. – Tak, jak Polacy, Carabao jest fanem piłki nożnej, chce towarzyszyć zawodnikom i ich kibicom w osiąganiu małych i spektakularnych sukcesów. Na tych ostatnich – kibiców – w rozpoczynającym się właśnie piłkarskim sezonie, czekać będą atrakcyjne niespodzianki, w tym m.in. bilety VIP na mecze piłki nożnej rozgrywane nad Tamizą – dodaje.

Wojownik rodem z Tajlandii

 Marka Carabao powstała w 2002 roku w Tajlandii. Jej twórcami są Aed Carabao, jeden z najbardziej popularnych tajskich muzyków oraz biznesmen Sathien Setthasit. Obecnie napoje dostępne są w ponad 30 krajach na całym świecie, a Carabao Group stale inwestuje w rozwój eksportu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *