Nowości od marki Łomża

Udostępnij artykuł
Marka Łomża rozpoczyna rok od rozszerzenia portfolio produktowego o dwa warianty – Łomża Pszeniczne 0,0 proc. oraz Łomża Ciemne, które są dostępne na półkach już od wczesnej wiosny.  

Po sukcesie, jaki odniosła wprowadzona w 2018 roku Łomża 0,0 proc. – marka zdecydowała się na kolejny wariant całkowicie pozbawiony alkoholu. Łomża Pszeniczne 0,0 proc.jest piwem bezalkoholowym, pełnosłodowym, górnej fermentacji. Doskonale orzeźwia i gasi pragnienie, a do tego można się nim cieszyć bez żadnych ograniczeń. Do jego chmielenia wykorzystywane są wyłącznie polskie chmiele – Marynka i Lubelski. Tak jak Łomża 0,0 proc., również Łomża Pszeniczne 0,0 proc. poddawana jest dealkoholizacji już po zakończonym procesie fermentacji i dojrzewania piwa. Dzięki temu zawiera dokładnie 0,0 proc. alkoholu, ale zachowuje swój pełny, pszeniczny smak.

Drugą nowością wprowadzoną w 2019 roku jest Łomża Ciemne, czyli piwo dolnej fermentacji typu Schwarzbier o zawartości alkoholu 4,5 proc. Powstaje przy użyciu aż czterech szlachetnych słodów i polskiego chmielu z dodatkiem naturalnego miodu. To dlatego Łomża Ciemne ma wyraźną, ale nie dominującą goryczkę, palony posmak kawy i karmelu oraz długo utrzymującą się kremową pianę. Jest świetnym wyborem dla poszukujących pełnych i niebanalnych smaków.

Dostępność na rynku:
Łomża Pszeniczne 0,0 proc. – marzec 2019
Łomża Ciemne – marzec 2019

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– LUTY-MARZEC 2019 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 15.03.2019
Aktualizacja: 15.03.2019