Orlen notuje kolejne rekordy sprzedaży

Udostępnij nas na:
Jeszcze przed zakończeniem roku, PKN Orlen po raz pierwszy w historii osiągnął sprzedaż paliw w całej sieci w Polsce, Czechach, Niemczech i Litwie na poziomie 11 mld litrów. Taki wolumen wystarczyłby na zatankowanie co piątego auta na świecie. Oznacza to, że oferta paliwowa spółki cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów.

– Jednym z naszych priorytetów w obszarze detalu jest wzrost wolumenów sprzedaży, w tym oczywiście paliw. Dlatego z wyprzedzeniem reagujemy na zmieniające się oczekiwania klientów. To co nas wyróżnia na konkurencyjnym rynku to wysoka jakość produktów i usług. I to procentuje. Inwestujemy w rozwój sieci, wdrażamy nowatorskie rozwiązania w zakresie obsługi i poszerzamy ofertę o innowacyjne paliwa. Wzrost wolumenów sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku świadczy o słuszności przyjętych przez nas kierunków – powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Nowe paliwa na stacjach Orlen w całej Polsce wprowadzone zostały już w kwietniu br. Wtedy do dyspozycji klientów oddane zostały innowacyjne paliwa Efecta 95 i Efecta Diesel. Ich lepsze właściwości czyszczące i redukcja emisji zostały potwierdzone w rygorystycznych testach niezależnych instytucji – SGS i Bosmal. W ramach wykonanych badań potwierdzono również skalę redukcji emisji możliwą do uzyskania dzięki stosowaniu paliw Efecta.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2018 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

PKN Orlen sukcesywnie odnotowuje rekordowe wyniki w segmencie sprzedaży detalicznej. Tylko po 3 kwartałach br. PKN Orlen odnotował 20 proc. (r/r) wzrost EBITDA LIFO segmentu detalicznego. Natomiast w III kwartale br. udało się osiągnąć historyczny rezultat EBITDA LIFO na poziomie 723 mln zł. Sprzedaż w tym obszarze realizowana jest z wykorzystaniem blisko 2800 nowoczesnych i stacji paliw w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W odpowiedzi na oczekiwania klientów, PKN Orlen na bieżąco wdraża nowe usługi i produkty zarówno w zakresie paliw, jak i sprzedaży pozapaliwowej czy jakości obsługi.

PKN Orlen konsekwentnie pracuje także nad innowacyjnymi rozwiązaniami mającymi na celu dalszą poprawę jakości obsługi na swoich obiektach. Rozpoczęte w 2016 r. prace nad nowym modułem płatniczym zaowocowały uruchomieniem w październiku br. uruchomieniem Orlen Pay w aplikacji mobilnej Orlen Mobile. Dzięki niej kierowcy mogą płacić za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze. To rozwiązanie realnie skraca czas obsługi w przypadku płatności za paliwo i stanowi udogodnienie dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową czy też rodziców podróżujących z małymi dziećmi. Także w październiku br. oddana do użytku została najnowocześniejsza stacja w całej Europie – Orlen Drive. Rozwiązanie w formacie drive through pozwala zatankować, zamówić produkty gastronomiczne oraz zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z samochodu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.