Orlen szuka producenta wody – zapytanie ofertowe

Udostępnij artykuł
Płocki koncern ponownie postanowił zaprosić zainteresowane firmy do postępowania dotyczącego wyboru producenta wód pod marką własną należącą do PKN Orlen. Przypomnijmy, że wody pod marką O! zadebiutowały na stacjach sieci PKN Orlen w październiku 2017 roku.

PKN Orlen prowadzi sprzedaż produktów z kategorii wody pod marką własną na ponad 1200 własnych stacjach paliw. Do głównych celów prowadzonego postępowania należą m.in.:

– dobór asortymentu zgodnie z potrzebami klientów stacji paliw PKN Orlen, przy uwzględnieniu dostępnej powierzchni sprzedażowej,
– aktywne zarządzanie kategorią dzięki bezpośredniej współpracy z producentem towarów sprzedawanych na stacjach PKN Orlen,
– zwiększanie sprzedaży.

Aby osiągnąć tak zdefiniowane cele, PKN Orlen planuje podpisanie umowy producenckiej, z wybranym w niniejszym postępowaniu producentem wód. Umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez PKN Orlen dystrybutora dla sieci PKN Orlen, a także umożliwia prowadzenie wspólnych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w kategorii.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY STACJI PALIW
> link do aktualnego numeru <

Planowane etapy wyboru producenta będą następujące: analiza złożonych ofert, spotkania negocjacyjne, wybór producenta.

Koncern jest zainteresowany wyprodukowaniem i dostarczeniem do sieci własnych stacji następujących produktów:

– Wody źródlanej, niegazowanej w butelce PET 0.33L ze sport cupem oraz wizualizacją dla dzieci
– Wody smakowej, źródlanej, niegazowanej w butelce PET 0,33L ze sport cupem
– Wody źródlanej, niegazowanej w butelce PET 0,7 ze sport cupem
– Wody źródlanej gazowanej i niegazowanej w butelce PET 0,5L
– Wody źródlanej gazowanej i niegazowanej w butelce PET 1,5L

Składanie ofert przez potencjalnych producentów i dostawców jest możliwe do 10 sierpnia br. do godz. 13.00. Minimalny okres współpracy dla danego postępowania wynosi 24 miesiące. Planowany okres rozpoczęcia współpracy przypada na IV kwartał 2019 roku, choć finalnie zostanie potwierdzony po zakończeniu procesu negocjacyjnego.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 07.08.2018
Aktualizacja: 07.08.2018