Pierwszy wspólny projekt Coca-Cola i Costa Coffee

Udostępnij artykuł
Costa Coffee wprowadza na polski rynek nowy produkt z kategorii Ready-to-Drink. Prawdziwa kawa w puszce, przygotowana na bazie ziaren autorskiej mieszanki Costa Mocha Italia, dostępna jest w trzech wariantach smakowych: Classic Latte, Caramel Latte i Black Americano. Produkt Costa Coffee Ready-To-Drink będzie oferowany w kawiarniach Costa Coffee oraz w sieci Lagardere. To pierwszy produkt wprowadzony na rynek od chwili przejęcia Costa Coffee przez firmę Coca-Cola.

Produkt Costa Coffee Ready-To-Drink powstał z myślą o konsumentach lubiących prawdziwe kawowe pobudzenie serwowane poza kawiarnią. Nowe portoflio powstało z myślą o klientach w sektorze Retail. Potwierdza to realizację strategii Coca-Cola, który zakłada ustanowienie z Costa Coffee marki z największym wachlarzem produktów w kategorii kawy. Obecnie sieć Costa Coffee posiada w Polsce ponad 150 kawiarni, do których trafią nowe produkty Costa Ready-To-Drink. Będę one również dostępne w ok. 650 punkach sieci Lagerdere (m.in. Imedio, Relay, 1 Minute).

Produkt Costa Coffee Ready-To-Drink wprowadzony jest w trzech najpopularniejszych wariantach smakowych w kawiarniach Costa Coffee: Classic Latte, Caramel Latte i Black Americano. Podstawą nowej oferty jest kawa przygotowana na bazie ziaren Mocha Italia Signature Blend wykorzystywanych we wszystkich kawiarniach Costa Coffee. Każda puszka ma moc dwóch filiżanek espresso, co oznacza, że konsumenci mogą cieszyć się prawdziwą kawą i pobudzającą dawką kofeiny. Napój Costa Coffee RTD zawiera o 30 proc. mniej cukru niż większość napojów kawowych dostępnych na polskim rynku. Wprowadzone warianty mają między 15 a 108 kalorii w puszce o pojemności 250 ml.

– Nasze zespoły Coca-Cola i Costa Coffee pracowały ciężko, aby wspólna wizja „prawdziwej kawy w puszce” stała się rzeczywistością. Costa Coffee Ready-to-Drink to dowód na to, że potrafimy wspólnie tworzyć produkty odpowiadające na aktualne potrzeby i trendy konsumenckie. Tworząc pyszną kawę w puszce połączyliśmy najmocniejsze strony i kompetencje obu firm. Dzięki temu w zaledwie kilka miesięcy powstała nowa oferta kaw RTD, którą pokochają wszyscy miłośnicy najlepszej jakości kawy – mówi Stoyan Ivanov, prezes Coca-Cola Poland Services. – Wprowadzenie na rynek nowego produktu w kategorii kawy wpisuje się w strategię naszej firmy, której podstawą jest ciągła praca nad rozszerzaniem naszego portfolio i oferowanie konsumentom większego wyboru – dodaje.

– To dla nas bardzo ważny moment, ponieważ pierwszy raz w historii udało nam się zrealizować projekt, który miał na celu uzyskanie autentycznego produktu w kategorii Ready-to-go łączącego w sobie najwyższą jakość kawy oraz jej doskonały smak. Wprowadzenie tego produktu w tak szybkim czasie to powód do dumy, zwłaszcza, że wciąż oferujemy prawdziwą kawę i nie idziemy na kompromisy, jeśli chodzi o najwyższą jakość. Podążając za trendami rynkowymi branży handlu detalicznego, na który wkraczamy, pragniemy spełniać potrzeby i oczekiwania miłośników kawy Costa Coffee, którzy od teraz mogą jej spróbować poza naszymi kawiarniami – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europe.

Nowy produkt, podobnie jak wszystkie dotychczasowe napoje kawowe Costa Coffee posiada znak ekologiczny Rainforest Alliance Certified. Puszki o pojemności 250 ml, do których rozlewana jest kawa, można w 100 proc. poddać recyklingowi.

Produkt Costa Coffee RTD jest dostępny w sprzedaży od 27 czerwca br. Launchowi towarzyszy digitalowa kampania marketingowa oraz kampanie PR. Start kampanii zostanie zainaugurowany 1 lipca specjalną akcją. Costa Coffee zabierze konsumentów w podróż zabytkowym tramwajem po Warszawie, gdzie w kawowej atmosferze podróżujący będą mogli spróbować nowych wariantów Costa RTD.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 27.06.2019
Aktualizacja: 27.06.2019