„Porcja Dobra” wchodzi na polski rynek

Udostępnij nas na:
Już 15 listopada w Warszawie, odbędzie się premiera linii naturalnych i zdrowych przekąsek o nazwie „Porcja Dobra”, wykreowanych przez markę Be Now.

Dobro występujące w nazwie opisuje nie tylko smak. Odnosi się też do wartości odżywczych zawartych w przekąsce. Do jej produkcji użyto bowiem wyłącznie naturalnych składników (suszonych owoców, orzechów czy wciąż niedocenianego w Polsce karobu), bogatych w mikroelementy, witaminy i nienasycone tłuszcze, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

W przekąsce występują tylko cukry naturalne, owoce zaś suszone są tradycyjnymi metodami bez używania konserwujących substancji chemicznych. Wyrób należy do kategorii produktów o tzw. prostym, krótkim składzie (np. tylko owoce i orzechy). Dobro znaczy tu też postawę wobec świata i klientów. Do produktów dołączana jest Dobrokarta, czyli wesoły obrazek z motywującym napisem, który ma pomóc utrzymać dobry nastrój i pozytywne myślenie. Dobrokarty opracowane zostały w wersji dla dorosłych i dzieci.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Chcielibyśmy, by nasza przekąska stała się alternatywą dla tradycyjnych słodyczy adresowanych do dzieci – mówi Natalia Stsepantsova, jedna z twórców  marki Be Now, wywodzącej się z podbiałostockiej Choroszczy.  – Bardzo popularne wśród najmłodszych są zestawy z zabawkami. „Porcja Dobra”, nawiązując do tego trendu,  zawierać będzie zdrowy, naturalny, wysokoenergetyczny słodycz, do tego zabawkę rozwijającą wyobraźnię i kreatywność, a na dodatek Dobrokartę, która uczy empatii i serdeczności. I co równie ważne, cena naszej przekąski będzie bardzo rozsądna. Sądzimy więc, że to wartościowa propozycja i przyjmie się na polskim ryku.

Be Now chce zainteresować swoim wyrobem duże sieci spożywcze, by nowy produkt był powszechnie dostępny.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.