Promocja Shell z modelami BMW M zasilanymi słoną wodą

Udostępnij artykuł
Firma Shell Polska przygotowała promocję konsumencką, w ramach której klienci zbierają naklejki pozwalające na zakup w niższych cenach modeli BMW M napędzanych… słoną wodą!

Mechanika promocji konsumenckiej przygotowana przez Shell polega na zbieraniu naklejek za zatankowanie paliwa lub gazu. Po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas kierowca otrzymuje 1 naklejkę, po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell V-Power dostaje 2 naklejki, a po zatankowaniu min. 50 l paliwa Shell V-Power otrzymuje 4 naklejki.

Naklejki wklejane są w specjalnej ulotce i po zgromadzeniu 4 sztuk kierowca może kupić w promocyjnej cenie (9,99 zł) jeden z czterech modeli BMW M zasilanych słoną wodą.

– W Shell stawiamy na innowacje i nowe rozwiązania energetyczne. Inwestujemy w paliwa alternatywne takie jak LNG czy energia elektryczna i wspieramy niekonwencjonalne pomysły, które służą dekarbonizacji transportu. Dlatego mamy nadzieję, że nasze innowacyjne samochody BMW M napędzane słoną wodą będą nie tylko zabawkami, ale także inspiracją do rozważań nad przyszłością mobilności – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

W każdym opakowaniu z modelem BMW M znajduje się bateria litowa, pojemnik na sól i wodę, zakraplacz oraz naklejki do oklejenia modelu. Po zakropieniu kilku kropel roztworu w odpowiednie miejsca modelu zachodzi reakcja chemiczna. Energia elektryczna pochodzi z elektrolitów dostarczanych w słonej wodzie, które wprawione w ruch zasilają silniki samochodów. Bateria dołączona do modelu może być używana maksymalnie 2-3 razy, przy czym łączny czas działania baterii to ok. 30 min.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Do modelu można jednak dokupić akumulator wielokrotnego użytku ładowany przez USB (za 11,99 zł + 1200 punktów Shell ClubSmart), która pozwoli dłużej cieszyć się zabawą z modelami. Dodatkowo można również dokupić tor wyścigowy (za 14,99 zł + 1500 punktów Shell ClubSmart), dzięki któremu zabawa modelami dostarczy jeszcze więcej radości.

Po pobraniu kodu z opakowania modelu lub ulotki, w sklepach IOS App Store oraz Google Play można również ściągnąć grę Shell Racing.

W przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii wspierają markę agencje: Altavia Polska odpowiedzialna za druk i dostawę materiałów na stacje oraz konstrukcję displaya, Ogilvy odpowiedzialna za przygotowanie materiałów ATL, Energy BBDO odpowiedzialna za przygotowanie materiałów BTL, zakup mediów MediaCom, social media – 121PR. Promocja oraz towarzyszące jej działania marketingowe prowadzone z użyciem nośników POS wystartowały w grudniu. Obejmą ponad 400 stacji w sieci Shell i potrwają do 1 marca 2020 r. Planowane jest również wsparcie akcji kampanią obejmującą radio oraz internet (w tym również Social Media).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 08.01.2020
Aktualizacja: 08.01.2020