Rafał Droździak, Circle K: mamy w planach kolejne otwarcia

Udostępnij nas na:
Komentuje Rafał Droździak, dyrektor marketingu i komunikacji w Circle K Polska

[SPECJALNIE DLA NAS] Po zakończonym z sukcesem procesie rebrandingu sieci, postawiliśmy przed sobą kolejne wyzwania. Circle K jest już marką o coraz bardziej ugruntowanej pozycji w naszym kraju, konsumenci cenią nas za wysokiej jakości obsługę oraz najlepszej klasy paliwa. Na fali sukcesu związanym z ciepłym przyjęciem marki na polskim rynku, zdecydowaliśmy się na realizację kolejnego etapu naszej strategii – rozwoju sieci pod kątem liczby stacji.

Ubiegły rok zakończyliśmy z 349 stacjami, a już na początku 2019 r. otworzyliśmy kolejne cztery. W planach mamy kolejne otwarcia – obecnie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami i w dalszym inwestujemy w poszerzanie naszej oferty.

Najnowszym elementem oferty skierowanej do franczyzobiorców jest nowy koncept sklepów na stacjach, który charakteryzuje się odmienioną aranżacją wnętrza, większą przestrzenią dla klientów oraz urozmaiconą ofertą gastronomiczną. Wprowadzenie nowości do oferty dla potencjalnych partnerów przyniosło większe zainteresowanie franczyzobiorców oraz kolejne plany na rozwój sieci.

Rozwojowi naszej firmy z pewnością sprzyja także wysoka jakość produktów paliwowych, które są doceniane wśród kierowców. Potwierdziły to wyniki badania satysfakcji kierowców – w rankingu „Wybór Kierowców 2019” uplasowaliśmy się na drugim miejscu, a klienci docenili nas przede wszystkim za przyjazną obsługę, dobrze zaopatrzone sklepy i wysokiej jakości paliwo.

W naszej ofercie znajdują się paliwa miles® i milesPlus®, które zawierają pakiet dodatków uszlachetniających opracowanych tak, aby móc dojechać do 3 proc. dalej na każdym litrze paliwa. Paliwa miles® pozwalają osiągnąć większy zasięg bez dodatkowych kosztów. Oferta premium pod nazwą milesPlus® obejmuje produkty zwiększające osiągi silnika, skutecznie czyszczące jego podzespoły i chroniące je przed zanieczyszczeniami, dzięki czemu silnik pracuje płynniej i zwiększa się jego żywotność. Zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin oraz poprawa parametrów pracy silnika zostały potwierdzone przez niezależny Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji Bosmal w Bielsku-Białej. Paliwa miles® i milesPlus® poddano badaniom porównawczym z paliwami standardowymi bez dodatków, spełniającymi polskie i europejskie normy EN-590 oraz EN-228. Wyniki przeprowadzonych testów jednoznacznie potwierdziły fakt, że paliwa miles® są bardziej ekonomiczne. Dodatkowo w okresie zimowym dysponujemy najwyższej klasy paliwem milesPlus® diesel arktyczny,który dzięki swoim parametrom niskotemperaturowym pozwala na uruchomienie silnika nawet podczas mrozów sięgających 32 stopni Celcjusza poniżej zera.

Komentarz powstał na potrzeby:
STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.