Rzecznik Lotos: wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom

Udostępnij artykuł
Komentuje Adam Kasprzyk, rzecznik Grupy Lotos
[SPECJALNIE DLA NAS] Klient, wjeżdżając na stację, oczekuje wysokiej jakości obsługi i najwyższej jakości produktów. Kluczowymi wartościami jest nie tylko czas oczekiwania na zamówienia czy wygoda konsumpcji, ale przede wszystkim szerokość asortymentu oraz atrakcyjność cenowa oferty.

Systematycznie poszerzamy ofertę gastronomiczną. Zarządzanie – zwłaszcza marką własną – to ciągły proces rozwoju oferty i dostosowania do zmieniających się potrzeb klientów. To również konieczność dopasowania jej do danej lokalizacji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów ceniących produkty wege, wprowadziliśmy do stałej oferty hot doga niezawierającego żadnych produktów odzwierzęcych. O wegetarianach pomyślano również tworząc nowy koncept „Stacja Smaku” polegający na sprzedaży kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu, który wystartował w czerwcu na stacji Lotos w Redzie.

Cafe Punkt jako pierwsza sieć gastronomiczna oferuje kawy z mlekiem bio. Cafe Punkty korzystają z Mleka Kuchmistrza 3,2 proc., mleka bez laktozy czy właśnie mleka bio marki Mlekovita. Kawa na stacjach Lotos dostępna jest też w dwóch nowych pojemnościach – mała kawa w kubku 220 ml oraz duża w kubku 440 ml. Kubki zyskały także nową szatę graficzną.

Komentarz powstał na potrzeby:
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 21.01.2020
Aktualizacja: 21.01.2020