Supplier of the Year Forum PetroTrend 2019 – Nestlé Polska powalczy o tytuł

Udostępnij nas na:
Producent wody mineralnej Nałęczowianka dołączył do grona uczestników konkursu Supplier of the Year 2019, którego rozstrzygnięcie nastąpi na zakończenie XIX Forum PetroTrend 2019 (18 marca, Warsaw Marriott Hotel).

Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Dodatkowo marka wprowadza także nowości w ramach segmentu małych formatów.

Nałęczowianka zdecydowała się na zmiany, dzięki którym butelka wody mineralnej tej marki jeszcze bardziej będzie się wyróżniać na sklepowych półkach. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób marka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem źródła, z którego pochodzi woda. Oprócz zmiany szaty graficznej, Nałęczowianka wprowadza także innowacje w ramach segmentu małych formatów, m.in. wodę niegazowaną 0,33l, wodę delikatnie gazowaną 0,5l i czteropak wody niegazowanej 0,5l.

Rebrandingowi Nałęczowianki towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest hasło „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje bowiem, że warto wierzyć w siebie, próbować nowych rzeczy i przekraczać własne granice, by uwolnić cały swój potencjał, ale równocześnie należy dbać też o odpowiednie nawodnienie. Ogólnopolska kampania reklamowa obejmować będzie m.in.: telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe. Jednym z elementów są dynamiczne spoty reklamowe, których bohaterami są osoby mające różne pasje takie, jak taniec, motoryzacja czy gra na perkusji. Nałęczowianka płynie w głębi Płaskowyżu Nałęczowskiego, gdzie przez niemal 20 lat nasyca się minerałami. W rezultacie zawiera ich kompozycję, którą można pić na co dzień.

W konkursie Supplier of the Year Forum PetroTrend 2019 biorą udział firmy – dostawcy produktów, urządzeń, sprzętu, technologii i usług dla sektora stacji paliw, sklepu convenience oraz gastronomii, które do dnia 10 lutego 2019 r. zgłosiły i opłaciły swój udział w XIX Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend 2019, jako Sponsor lub Wystawca, albo wykupiły Kartę Wstępu – Business i będą prezentowały swoją ofertę podczas spotkań Business Speed Dating organizowanych w ramach wydarzenia. Trzech, równorzędnych zwycięzców konkursu wybiera jury złożone z „kupców” uczestniczących w tegorocznej edycji Business Speed Dating. Laury dla najlepszych Dostawców Roku wręczone zostaną podczas wieczornej Gali na zakończenie XIX Forum PetroTrend 2019.

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji XVIII Forum PetroTrend 2018
Zapraszamy do obejrzenia

WWW.PETROTREND.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.