Tyskie – przejdź na Ty! W dniu sąsiada

Udostępnij nas na:
Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. Tyskie po raz kolejny zachęciło Polaków do otwarcia się na siebie i przejścia na Ty z mieszkającymi za ścianą ludźmi.

Poprzednia akcja zachęcająca ludzi do Przechodzenia na Ty w barze umieszczonym w windzie w bloku, prowadzona przez markę, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i udowodniła, jak duży potencjał tkwi w działaniach, opartych na tematach społecznych. Tym razem Tyskie postawiło na niestandardowe przedsięwzięcie w samym centrum stolicy. W ramach swojej platformy Przejdźmy na Ty, marka umieściła na elewacji jednego z budynków mieszkalnych w sercu Warszawy banery z imionami, zachęcając do tego, byśmy poznawali się nawzajem i przechodzili na Ty.

Termin przeprowadzenia akcji – Europejski Dzień Sąsiada –został wybrany nieprzypadkowo potraktowano go jako idealną okazję do zacieśnienia relacji z najbliższym otoczeniem. Pozwoliło to także na zwiększenie potencjału komunikacyjnego, dzięki dodatkowemu zainteresowaniu mediów ogólnopolskich. Tego dnia redakcje telewizyjne i radiowe chętnie wtórowały marce, zachęcając ludzi do przechodzenia na Ty.

Aktywacja została wsparta współpracą z Danielem Rusinem, youtuberem znanym jako Reżyser Życia, który był odpowiedzialny za społeczne pogłębienie tematu. W ramach współpracy przeprowadził on sondę, pytając jak my, Polacy, podchodzimy do naszych  sąsiadów, czy chętnie przechodzimy z nimi na Ty – jakie mamy z nimi relacje, za co ich lubimy, doceniamy, a co nas w nich denerwuje, czy w ogóle ich znamy. Materiał, zachęcający też do przechodzenia z nimi na Ty, umieszczony na Youtube, w ciągu kilku dni obejrzało blisko 200 tys. osób.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE MAJ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Działania marki zostały docenione zarówno przez mieszkańców, jak  i branżę – reakcje wśród nich były bardzo pozytywne.  Pod postami w grupach branżowych przeważały opinie potwierdzające, że taka forma kampanii outdorowych jest ciekawą i kreatywną formą obrandowania kamienic. Akcja odbiła się szerokim echem, czego dowodzą zasięgi materiałów opublikowanych przez influencerów oraz liczba polubień i komentarzy.

Kampanię wspierają działania digitalowe prowadzone w internecie, m.in. kanał Tyskie na Instagramie. Profil Tyskiego prezentuje sylwetki osób, z którymi marka przeszła na Ty – realne postacie i ich historie, w tonacji dokumentalnej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.