Wojciech Adamski, PKN Orlen: Stawiamy na nieustanny rozwój stacji franczyzowych

Udostępnij nas na:
Wysoki poziom zaangażowania oraz dobre rozpoznanie rynku pozwalają PKN Orlen plasować się wśród najszybciej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. W 2018 roku uruchomiliśmy najwięcej nowych obiektów od wielu lat. Wśród nich znalazło się 20 stacji w formule CODO oraz 24 w formule DOFO – powiedział Wojciech Adamski, kierownik zespołu zarządzania i rozwoju DOFO, PKN Orlen na łamach publikacji “Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – Raport 2019” wydania specjalnego magazynu “Stacja Benzynowa & Convenience Store”.

Obecnie pod szyldem PKN Orlen działają 444 stacje franczyzowe. Dwa z nowo otwartych punktów tego typu to Miejsca Obsługi Podróżnych znajdujące się przy autostradzie A4 oraz drodze ekspresowej S8. Rozwój stacji franczyzowych przyczynia się do utrzymania przez PKN Orlen czołowej pozycji wśród najchętniej odwiedzanych stacji paliw.

Jako franczyzodawca, PKN Orlen skupia swoje działania na ulepszaniu i ujednolicaniu oferty. W ten sposób klienci korzystający z naszej sieci mogą liczyć na profesjonalną, uniwersalną oraz kompleksową obsługę zarówno w segmencie paliwowym jak i pozapaliwowym. W dalszym ciągu będziemy dążyli do zwiększania liczby stacji paliw, w tym franczyzowych, z punktami stop.cafe 2.0 oraz O!Shop. Kompleksowo standaryzujemy naszą ofertę – dbamy nawet o takie detale jak jednolity ubiór pracowników stacji franczyzowych.

Aby osiągnąć możliwie jak najlepsze rezultaty, oferujemy franczyzobiorcom nie tylko rozpoznawalną w całej Polsce markę, która skutecznie konkuruje na krajowym rynku paliw, ale także know-how, merytoryczną pomoc naszych menadżerów w zarządzaniu działalnością oraz szereg działań o charakterze promocyjnym.

Zależy nam także, aby klienci stacji franczyzowych mogli w pełni korzystać z innowacyjnych funkcjonalności, które wdrażamy. Dlatego prowadzimy działania mające na celu udostępnienie na stacjach DOFO usługi bezpośredniego płacenia poprzez aplikację mobilną za paliwo przy dystrybutorze. Potencjał jest znaczący – od momentu uruchomienia usługi na stacjach własnych Koncernu wykonano już ponad 51 tys. transakcji na łączną wartość ponad 7 mln zł.

Oferta PKN Orlen skierowana do franczyzobiorców jest dostosowywana do nieustannie zmieniających się trendów na rynku paliw. Prowadzimy z nimi rozmowy oraz konsultacje przy wdrażaniu nowych pomysłów i projektów. Ich uwagi są dla nas cenne, pozwalają na wypracowanie lepszych warunków współpracy. Dzięki takiemu podejściu, wielu właścicieli stacji DOFO współpracuje z nami od początku istnienia programu, czyli 2002 roku. Od kilku lat liczba stacji franczyzowych powiększa się o 20-30 nowych obiektów rocznie, co najlepiej potwierdza atrakcyjność naszej oferty.

Komentarz powstał na potrzeby:
Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2019!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.