Zenith wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Lotos

Udostępnij nas na:
Dom mediowy Zenith, należący do holdingu mediowego Publicis, wygrał przetarg na kompleksową obsługę budżetu reklamowego Grupy Lotos.

Do udziału w przetargu przystąpiły czołowe na polskim rynku domy mediowe. Grupa Lotos zdecydowała się podjąć współpracę z agencją Zenith. Będzie ona polegać na kompleksowej obsłudze Grupy Lotos w latach 2019-2021 w zakresie planowania i zakupu mediów.

– Oferta, którą zaproponował Zenith, została oceniona jako najlepsza zarówno pod względem merytorycznym, jak i cenowym. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie i obsługiwała dotychczas czołowe, światowe i lokalne marki, również te z naszej branży. Ważne dla nas były także rozwiązania marketingu efektywnościowego opartego na zaawansowanej analityce, które będą wspierać realizację strategii marketingowej Lotosu oraz wynikające z niej działania angażujące odbiorców – mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie Lotos.

Dzięki współpracy z domem mediowym, Grupa Lotos uzyska wsparcie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji efektywności kosztowej kampanii, monitorowania kluczowych wskaźników oraz know-how dotyczącego rynku mediów. Firma Zenith specjalizuje się planowaniu i realizacji kompleksowej strategii komunikacji, technologii, danych, analityki oraz content i performance marketingu.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.