Znany producent słodyczy przechodzi metamorfozę

Udostępnij nas na:

Marki produktowe, takie jak: Frutti di Mare, Dellisimo, Cherry Roses oraz Choco Crispo już wkrótce czekają zmiany w obszarze identyfikacji wizualnej. Celem zmian jest budowanie wizerunku marki z tradycjami, a jednocześnie nowoczesnej oraz wspieranie jej ekspansji na nowe rynki.

Obecna na rynku od 1986 r. firma  Vobro do tej pory kojarzyła się głównie z klasycznymi bombonierkami. Firma postanowiła dokonać jakościowej zmiany w asortymencie produktowym i wzmocnić obszary sprzedaży. W zawiązku z tym konieczne były również zmiany w obszarze identyfikacji wizualnej samej marki Vobro, jak i marek produktowych.

W ramach przeprowadzonych analiz oraz warsztatów agencja i firma doszły wspólnie do wniosku, że marka Vobro ma spory potencjał generowania wzrostu biznesu poprzez dotarcie do nowych grup docelowych oraz nowych rynków zbytu. Wizerunek marki oraz produktów musiał zostać poddany gruntownemu unowocześnieniu, aby wpisywał się w światowe trendy designu w segmencie słodyczy.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY STACJI PALIW
> link do aktualnego numeru <

Zmiany w asortymencie, nowa wizualizacja marki parasolowej oraz submarek przełożyły się na wzrost sprzedaży, dotarcie do nowych grup docelowych oraz zwiększoną zauważalność w kanałach sprzedaży. Nowe koncepty produktów oparte na tzw. nieformalnym podaniu pralin (praliny w zawijkach luzem umieszczone w poręcznym kartoniku) przyczyniły się do bardzo mocnego wsparcia ekspansji Vobro na rynki zagraniczne. Dzięki np. nowej oprawie graficznej Cherry Roses, produkt ten został wybrany przez kilku ważnych klientów (również zagranicznych) jako główna oferta produktowa towarzysząca okazjom kalendarzowym w pierwszym kwartale 2018 roku – podkreśla Tomasz Kuca, Dyrektor Marketingu Vobro.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.